  • 1. Data: 2004-08-27 08:19:51
    Temat: DNSy tpsa...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    194.204.159.1 martwy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-08-27 08:23:51
    Temat: Re: DNSy tpsa...
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 sierpień 2004 roku,
    kiedy to DooMiniK posłał(a) w świat wiadomość

    > Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    > 194.204.159.1 martwy...

    A może tylko nie odpowiada na ping? ;-)

    Ustaw tylko ten DNS, i sprawdź, czy działa poprawnie.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 3. Data: 2004-08-27 13:03:25
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    DooMiniK wrote:
    > Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    > 194.204.159.1 martwy...

    Od jakiegoś czasu dns.tpsa.pl i dns2.tpsa.pl nie odpowiadają na pingi, co
    nie zmienia faktu, że równie często się krzaczą. Na pingi odpowiada
    dns4.tpsa.pl i chiwlowo zdaje się, że działa.

    --
    TOM
    TS635-RIPE MAN Administrator

  • 4. Data: 2004-08-27 13:11:07
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    > 194.204.159.1 martwy...
    Jakos obserwuje to od ladnych kilku miesiecy. Najpierw awarie raz na jakis
    czas, nastepnie coraz czesciej a teraz to juz nawet nie wiem bo nie zwracam
    uwagi na te dnsy. Polecam dns.atman.pl, dns4.tpsa.pl - Dzialaja szybko, ladne
    pingi. TP degraduje wlasna siec i wlasne serwery - to nowy chłyt materkidowy.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 5. Data: 2004-08-27 14:09:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    DooMiniK wrote:
    > Co się dzieje z DNSami tpsa? Korzystam z Neostrady...
    > 194.204.159.1 martwy...

    jak to sprawdzasz?
    test pingiem nie nalezy do wlasciwych

    zyga

  • 6. Data: 2004-08-27 14:17:02
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > jak to sprawdzasz?
    > test pingiem nie nalezy do wlasciwych
    Wystarczy ze poda w windowsie tego hosta, w linuxie poda w resolv.conf,
    sprawdzi np host -t A onet.pl 194.204.159.1, dnsy tpsa akurat na pingi
    odpowiadaly... gdy dzialaly

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2004-08-27 15:00:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Jakub Zukowski wrote:
    > Witam,

    > Wystarczy ze poda w windowsie tego hosta, w linuxie poda w resolv.conf,
    > sprawdzi np host -t A onet.pl 194.204.159.1, dnsy tpsa akurat na pingi
    > odpowiadaly... gdy dzialaly

    kolego, takie rzeczy to ja wiem, chcialem wiedziec, jak to sprawdzal
    nieodpowiadanie na pingi, nie oznacza, ze serwer nie dziala i zapewne ty
    tez o tym wiesz

    zyga

  • 8. Data: 2004-08-27 15:54:53
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    a nie lepiej # dig microsoft.com @amon.cdp.pl naprzyklad ?

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2004-08-27 20:22:31
    Od: Michal Jeczalik Jr <s...@d...ids.pl>

    * Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

    > Od jakiegoś czasu dns.tpsa.pl i dns2.tpsa.pl nie odpowiadają na pingi, co
    > nie zmienia faktu, że równie często się krzaczą. Na pingi odpowiada
    > dns4.tpsa.pl i chiwlowo zdaje się, że działa.

    Wydają się również działać 217.98.20.34 oraz 217.98.63.164, które są
    sugerowane po połączniu z 0202122.

    --
    ::)^|^(:: Michał `Salvador' Jęczalik Jr -- s...@d...ids.pl --
    :(:\:/:): http://www.salvador.eu.org/

  • 10. Data: 2004-08-27 22:11:56
    Od: venire <v...@o...pl>

    > a nie lepiej # dig microsoft.com @amon.cdp.pl naprzyklad ?

    A dig nie jest deprekejtowany? (nowe słowo nowe słowo :D )

    Polecam dnswalk lub dnstrace.

    --
    Venire/DMA