  • 1. Data: 2004-08-26 07:11:06
    Temat: Promocja TPSA na FR
    Od: "Okon" <o...@r...pl>

    Witam,

    pytanie mam odnosnie oslawionej promocji TPSA
    (http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/promocja_frame_re
    lay/)
    czy ktos moze juz z tego korzysta? jesli tak to chetnie bym podpytal sie
    pare szczegolow o tej usludze...

    pz.
    Okon

  • 2. Data: 2004-08-27 09:35:39
    Temat: Re: Promocja TPSA na FR
    Od: ciorny <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Okon napisał:
> [...]
    lay/)
    > czy ktos moze juz z tego korzysta? jesli tak to chetnie bym podpytal sie

    Polecam. Jest w tej usludze maly "kruczcek" (czyt. bardzo pozytywny), o
    ktorym sie nie mowi ;)

    pozdro

    ---
    ciorny

  • 3. Data: 2004-08-27 10:11:10
    Od: "Ryz" <r...@g...pl>

    > Polecam. Jest w tej usludze maly "kruczcek" (czyt. bardzo pozytywny), o
    > ktorym sie nie mowi ;)
    >

    > pozdro
    >
    > ---
    > ciorny

    Zdradzisz jaki ?

    Ryz

  • 4. Data: 2004-08-27 10:26:47
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Ryz wrote:

    > Zdradzisz jaki ?

    podobno taki ze cir zalezy od lokalizacji gdzie jest wpieta twoja
    koncowka i ile tam zostalo wolnego miejsca :-)

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2004-08-30 22:35:57
    Od: "twix" <s...@w...pl>

    czyli na tym nowym polpaku beda dupne pingi? boje sie bo u siebie na wiosce
    zamowilem polpaka 4mbit ;>