  • 1. Data: 2004-08-24 11:09:32
    Temat: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: CC <o...@i...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu zamiescilem na kilku grupach dyskusyjnych info ze
    szukam
    ludzi oszukanych przez NASK.

    Chodzi o to ze NASK chcial wyludzic ode mnie kase, poniewaz im nie
    zaplacilem to skierowali pozew do sadu.
    Maja pecha bo ja zajmuje sie naruszeniami praw obywatelskich,
    przekretami,
    etc. Jestem zalozycielem ruchu "Obywatelskie nieposluszenstwo" - w
    1999 r
    uruchomilem serwis http://obnie.w.interia.pl
    o...@i...pl

    Kilka dni temu zlozylem sprzeciw do pozwu i czekam na rozwoj wypadkow.
    Rownolegle poszukuje ludzi ktorzy zostali oszukani przez NASK lub
    innych
    ktorzy chca przylaczyc sie do akcji zeby zlozyc
    zbiorowy pozew do sadu o zwrot wyludzonej kasy i o odszkodowanie.

    Prosze o kontakt osoby zainteresowane.

    Pozdrawiam,

    CC

  • 2. Data: 2004-08-24 11:13:45
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 Aug 2004 13:09:32 +0200, CC napisał(a):

> [...]
    > szukam
    > ludzi oszukanych przez NASK.
    >
    > etc. Jestem zalozycielem ruchu "Obywatelskie nieposluszenstwo" - w

    Nieposłuszeństwo polega na spamowaniu newsów reklamami swojej strony?
    Bo nawet nie byłeś łaskawy napisać w czym jest sedno sprawy, poza
    zachęceniem do nabicia ci statsów - czego nie mam zamiaru robić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Question is: What is "mahnahmahna" ??

  • 3. Data: 2004-08-24 11:21:54
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    CC wrote:

    [ble ble ble]

    > uruchomilem serwis http://obnie.w.interia.pl
    > o...@i...pl

    Strona jest tak obleśna, że trudno ją odczytać równie trudno traktować
    poważnie kogoś kto tak zawzięcie spamuje...

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 4. Data: 2004-08-24 11:44:52
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Nieposłuszeństwo polega na spamowaniu newsów reklamami swojej strony?

    Nie wiesz, co to spam, nie wiesz, co to reklama, i po jakiego sie
    odzywasz nie na temat?

    >Bo nawet nie byłeś łaskawy napisać w czym jest sedno sprawy, poza
    >zachęceniem do nabicia ci statsów - czego nie mam zamiaru robić.

    Masz problem z osobowoscia? Myslisz, ze jedynym celem pisania na newsy
    jest nabijanie "statsow"?

    Jezeli nie masz nic na temat do powiedzenia, to nic nie mow, a nie
    "spamujesz" mnie "reklama" swoich dwoch adresow mailowych, z ktorych
    pewnie jestes bardzo dumny.

  • 5. Data: 2004-08-24 11:52:29
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Strona jest tak obleśna, że trudno ją odczytać równie trudno traktować
    >poważnie kogoś kto tak zawzięcie spamuje...

    Stary, a jaki to ma zwiazek z grupa i trescia postu, na ktory odpowiadasz,
    nie podoba ci sie strona to pisz na nowe-strony, pregierz, a nie
    "spamujesz" mnie wypowiedziami nie na temat. Co za maniera, zeby cos
    koniecznie napisac.

  • 6. Data: 2004-08-24 11:56:07
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    CC <o...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Kilka dni temu zamiescilem na kilku grupach dyskusyjnych info ze
    > szukam
    > ludzi oszukanych przez NASK.

    Przeczytaj jeszcze raz regulamin utrzymania domen w NASK. Tym razem oni
    maja racje.

    p.

  • 7. Data: 2004-08-24 12:00:52
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Przeczytaj jeszcze raz regulamin utrzymania domen w NASK. Tym razem oni
    >maja racje.

    Regulamin NASK nie moze stac ponad prawem. Jezeli nie place im faktury za
    roczne utrzymanie, to po jakims czasie przestaja swiadczyc usluge, a nie
    przysylaja mi faktury za kolejne piec lat (oczywiscie tylko w wypadku, gdy
    nikt nie ma chrapki na ta domene, wtedy znikaja zadziwiajaco szybko).

  • 8. Data: 2004-08-24 12:31:53
    Od: CC <o...@i...pl>

    To stara komunistyczna metoda - nazywanie spamem tresci ktorych sie
    nie akceptuje.

    Mam nadzieje ze osoby ktore byly szantazowane przez NASK lub sa nadal
    szantazowane zglosza sie i razem spowodujemy iz NASK zwroci wyludzone
    pieniadze i zaplaci dodatkowo odszkodowania.

    I to nie jest zaden spam tylko zwykla obrona praw konsumenckich i
    obywatelskich.

    Takich firm jak NASK jest w Polsce wiecej - szantazuja klientow sadem
    i wyludzaja nienalezne platnosci.

    99% ludzi placi dla swietego spokoju i ze strachu - 1% sie stawia i
    zglasza sprawe do sadu lub prokuratora - wtedy nask propunuje ugode bo
    im sie to finansowo oplaca.

    Trzeba zakonczyc ten proceder.

    Jesli jestes taki dociekliwy to odpowiedz na proste banalne pytanie:

    Jaki tytul prawny posiada NASK do domen internetowych ktore sprzedaje
    - gdzie jest papier ktory swiadczy ze nask jest wlascicielem domen
    ktore sprzedaje?

    CC
    o...@i...pl

  • 9. Data: 2004-08-24 12:37:54
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:

> [...]
    > nie podoba ci sie strona to pisz na nowe-strony, pregierz, a nie
    > "spamujesz" mnie wypowiedziami nie na temat. Co za maniera, zeby cos

    Stary, raz to wstyd takie coś pokazywac, dwa skoro jest post i mam swoje
    zdanie na jego temat to mam i pełne prawo się wypowiedzieć. Jest Ci
    znane pojęcie "wolność słowa" stary?

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 10. Data: 2004-08-24 12:42:07
    Od: CC <o...@i...pl>

    Regulamin nie jest zadnym aktem prawnym - w regulaminie moga sobie
    napisac ze sprzedaja domeny tylko tym ktorzy chodza w zoltych
    czapeczkach.

    Poczytaj sobie regulaminy piramid finansowych, systemow argentynskich,
    spoldzielni mieszkaniowych, etc. - wszystkie one sa niezgodne z
    obowiazujacym w Polsce prawem lub prawem miedzynarodowym ratyfikowanym
    przez Polske.

    Obywatele sa potem szantazowani takimi regulaminami mimo iz nie maja
    one zadnej mocy prawnej.

    Wszystkie czynnosci ktore wykonuje NASK musza byc zgodne z
    obowiazujacym polskim prawem i prawem unii europejskiej oraz
    ustawodawstwem miedzynarodowym ratyfikowanym przez Polske.

    CC