  • 1. Data: 2004-08-26 12:42:50
    Temat: POZMAN-TPSA
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Dzis chodzi zadziwiająco dobrze w obie strony,

    ktoś wie może co i jak?

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 2. Data: 2004-08-26 14:55:10
    Temat: Re: POZMAN-TPSA
    Od: "Mar" <s...@m...lh.pl>

    > Dzis chodzi zadziwiająco dobrze w obie strony,
    >
    > ktoś wie może co i jak?

    Rzeczywiscie - ja wyciagam po 250kb/s w obie strony na laczu 2mbit. Mam
    nadzieje ze to nie chwilowo :)

  • 3. Data: 2004-08-26 19:40:03
    Od: "TomJab szt. 1" <t...@s...no>

    Mar wrote:

    > Rzeczywiscie - ja wyciagam po 250kb/s w obie strony na laczu 2mbit. Mam
    > nadzieje ze to nie chwilowo :)

    Oczywiscie ze chwilowo i to na pewno awaria - przeciez Internet _tak_
    nie moze dzialac ;-) a na pewno nie w TPSA. "Ci co wala w rury" w TPSA
    juz pewnie szukaja gdzie im spacje w configu routera w regulce
    dropujacej pakiety wcielo. Maja z tym tylko pewien problem bo takiej
    regulki nie ma i nigdy nie bylo, a to co widzial caly polski Internet na
    styku TPSA-MANy (w ogolnosci) to byla oczywiscie fatamorgana ;-)))

    TomJab

  • 4. Data: 2004-08-26 20:13:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Woyteck wrote:
    > Dzis chodzi zadziwiająco dobrze w obie strony,
    >
    > ktoś wie może co i jak?

    Wie. Sytuacja uległa poprawie już pod koniec ub. tygodnia, z tym że wygląda
    to na cud mniemamy, bo "samo" się naprawiło/zepsuło (niepotrzebne
    skreślic)*)

    *) Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator

  • 5. Data: 2004-08-26 22:57:53
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Thu, 26 Aug 2004 22:13:10 +0200, Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    wrote:

    >Wie. Sytuacja uległa poprawie już pod koniec ub. tygodnia, z tym że wygląda
    >to na cud mniemamy, bo "samo" się naprawiło/zepsuło (niepotrzebne
    >skreślic)*)

    Ojeeej... gdybym sam nie wierzył w cuda to jeszcze bym pomyślał że
    naprawdę się zbliża jakaś wizyta prokuratora w celu pogrzebania w
    konfigach routerów czy cuś.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 6. Data: 2004-08-27 08:53:50
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 26 Aug 2004, TomJab szt. 1 wrote:
    > Oczywiscie ze chwilowo i to na pewno awaria - przeciez Internet _tak_
    > nie moze dzialac ;-) a na pewno nie w TPSA. "Ci co wala w rury" w TPSA
    > juz pewnie szukaja gdzie im spacje w configu routera w regulce

    A moze byla jakas "niezapowiedziana" kontrola "pewnych sluzb" i trzeba
    bylo pokazac "wlasciwy" config ;)

    Wojtek

  • 7. Data: 2004-08-27 12:59:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    richie wrote:

    > Ojeeej... gdybym sam nie wierzył w cuda to jeszcze bym pomyślał że
    > naprawdę się zbliża jakaś wizyta prokuratora w celu pogrzebania w
    > konfigach routerów czy cuś.

    To już było, tyle, że (na razie) nie grzebał w konfigach prokurator a biegły
    sądowy.

    --
    TOM
    TS635-RIPE MAN Administrator

  • 8. Data: 2004-08-27 13:12:27
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Dzis chodzi zadziwiająco dobrze w obie strony,
    > ktoś wie może co i jak?

    To chyba nie powinien byc problem? :D Pewnie i tak cisza przed burza...
    news.tpi.pl tez jakos niedawno dzialal ladnie przez kilka dni :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2004-08-30 19:44:10
    Od: "TomJab szt. 1" <t...@s...no>

    Tomasz Śląski wrote:

    > To już było, tyle, że (na razie) nie grzebał w konfigach prokurator a biegły
    > sądowy.

    Prokurator zreszta grzebac nie bedzie, bo sie na tym nie zna (zna sie na
    KPK i z tej wiedzy bedzie korzystac) - od takich rzeczy ma wlasnie
    bieglego ktory juz byl i wzial co mu bylo potrzebne. Wiec "ci co wala w
    rury" w TPSA juz daaawno powinni przywrocic prawidlowa ;-) konfiguracje
    - ciekawe tylko czemu tego nie zrobili - boja sie ze okres ochronny dla
    mamutow juz sie skonczyl, czy jak ? Z tego co kojarze to jeszcze chyba 2
    lata moga sobie hasac w tym ogrodku zanim przyjdzie lodowiec i wyrowna ? ;-)

    TomJab