  • Data: 2002-07-13 14:46:16
    Temat: DSL
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@c...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuję dla małego ISP - udostępniamy internet dla mieszkańców
    jednego osiedla. Korzystamy z 2 Mbitowego Polpaka, który jest
    w tej chwili permanentnie zapchany i dobrze byłoby go trochę
    odciążyć - ale na drugiego Polpaka (lub inne łącze w podobnej
    cenie) nas nie stać. Za to DSL wygląda ciekawie - za ćwierć
    ceny Polpaka dodatkowe 2 Mbity w jedną stronę. Pulę IP i
    szybki upload mamy z Polpaka, więc te wady DSL by nie
    przeszkadzały. Jest tylko jeden drobiazg - co na to TP SA?
    Na ich stronie nigdzie nie znalazłem informacji o zakazie
    stosowania takiego łącza przez ISP, ale nie jestem pewny jak
    to jest naprawdę. Z archiwów dowiedziałem się, że grupowicze
    pl.internet.polip również nie byli pewni - coś sięw tej
    sprawie zmieniło?

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    "Do not underestimate the power of the Duct Tape"