  • 1. Data: 2005-06-09 06:44:40
    Temat: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Witam
    Korzystam z DSL 1000/256.
    Poniewaz chce ulokowac serwer poczty (okolo 200 kont zewnetrznych)
    i serwerek WWW na tym laczu, mysle o podniesieniu uploadu do 512.
    Pytanie do korzystajacych z tej opcji. Czy sie to oplaca, czy
    przy powyzszym wykorzystaniu ma sens, czy byle download nie zapcha
    na amen lacza dla upload ?

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2005-06-09 06:48:06
    Temat: Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Sailor napisał(a):
> [...]
    > Pytanie do korzystajacych z tej opcji. Czy sie to oplaca, czy
    > przy powyzszym wykorzystaniu ma sens, czy byle download nie zapcha

    wydaje mi sie ze raczej idsl nie nadaje sie do takich uslug.

    zastanow sie raczej nad polpakiem np. 1Mb/s symetrycznie.

    Ps.
    oczywiscie mozesz to zrobic i bedzie to chodzic - ale nie bedzie to
    szczyt marzen.

  • 3. Data: 2005-06-09 07:00:57
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 08:48:06 +0200, Sied@r napisał(a):
> [...]
    > Ps.
    > oczywiscie mozesz to zrobic i bedzie to chodzic - ale nie bedzie to
    :) Mialem kiedys Polpaka (Frame Relay) ale cena :( zabija.
    Szukam oszczednosci (niestety).

    Bogdan

  • 4. Data: 2005-06-09 08:47:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Sailor <s...@r...pl> wrote:
    > :) Mialem kiedys Polpaka (Frame Relay) ale cena :( zabija.
    > Szukam oszczednosci (niestety).
    Teraz kosztuje mniej.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-06-09 10:18:25
    Od: Palermo <...@...pl>

    Co do dls z upem 512 - nie wiem czy istnieje juz ktoś taki co ma to
    działające - złożyłem wniosek 2.06 (nawet druków jeszcze odpowiednich
    nie mieli) i wciąż czekam :/

  • 6. Data: 2005-06-09 10:19:41
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Sied@r pisze:

    > wydaje mi sie ze raczej idsl nie nadaje sie do takich uslug.
    >
    > zastanow sie raczej nad polpakiem np. 1Mb/s symetrycznie.

    AFAIK za cenę polpaka 1/1 można mieć przynajmniej dwa DSL-e 2/0.5 lub trzy
    1/0.5.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 7. Data: 2005-06-09 10:30:24
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 08:47:50 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Teraz kosztuje mniej.
    1200,- (bez CIR) - przynajmniej tak podaja w cennikach - plus
    oplata instalacyjna.

    Bogdan

  • 8. Data: 2005-06-09 11:00:39
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <1207317.dPGEIQxm14@latitude> Neas napisał(a):

    > AFAIK za cen? polpaka 1/1 mo?na mie? przynajmniej dwa DSL-e 2/0.5 lub trzy
    > 1/0.5.

    Pewnie tak, ale zaczynasz startować w zakresie "młodzieńczego hostingu".

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2005-06-09 11:28:04
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to>

    W artykule news:d895b2$8dj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Palermo z adresu <...@...pl> napisał(a):

    > Co do dls z upem 512 - nie wiem czy istnieje juz ktoś taki co ma to
    > działające - złożyłem wniosek 2.06 (nawet druków jeszcze odpowiednich
    > nie mieli) i wciąż czekam :/

    Ja złożyłem zamówienie 1.06 oczywiście też nie mieli odpowiednich wniosków
    więc napisałem długopisem o co mi się rozchodzi na starym wniosku.
    6.06 zauważyłem że mój dsl działa w trybie 512/128 ;D zadzwoniłem
    obtańcować, coś tam pomaniali, kazali modem zresetować i wogóle przestało
    działać na amen.
    7.06 powiedzieli że coś tam jest nie tak, że pula adresowa nie jest dopisana
    na routerze usługowym i narazie mi przywrócą stare parametry czyli
    1mbps/256kbps
    8.06 zadzwonili i kazali jeszcze raz zresetować i szczęśliwie mam 1mbps /
    512kbps ;]
    Działa całkiem spoko, max upload jaki mi się udało wycisnąć to 69kB/sek więc
    całkiem ok.
    Największa niedogodność jest z tym że zmieniają adres IP. Nie potrafili
    powiedzieć konkretnie dlaczego nie da się parametrów zwiększyć bez zmiany
    IP, gościu powiedział że tak jest skonstruowany ich system i koniec.
    Reasumując byłem przez jakieś 18h bez netu :(

    ----
    Pzdr.
    KvS

  • 10. Data: 2005-06-09 14:28:02
    Od: "Bartek" <b...@N...torun.org.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Repcio' Gubernat"
    <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> napisał w wiadomości
    > Pewnie tak, ale zaczynasz startować w zakresie "młodzieńczego hostingu".

    Zalezy do czego uzywac takiego DSL`a, bo jesli to ma byc dostep do internetu
    dla kilku (nastu) uzytkownikow to DSL jest do tego idealny. Przy okolo 20
    osobach DSL 2M/256k jest wedlug mnie idealnym rozwiazaniem. Sam korzystam z
    czegos takiego w domu i zawsze mam transfery powyzej 100-150kB/s. Jak dobrze
    ustawisz router i nat to za taka cene nie kupisz lacza takiej jakosci. Ja
    place co miesiac 40zl brutto a najtansza oferta w okolicy to 50 netto za
    100kbit z multimedii i najtansza neostrada ktora odrazu odpada gdyz nie mam
    telefonu od tpsa i ma limit. Do tego mam 100Mbit w obrebie moich znajomych.
    Jesli chodzi o hosting to mysle ze dla malej firmy/malego serwera pocztowego
    i paru (doslownie) stron 2M/256kb a nawet 512 kb jest rozwiazaniem bardzo
    dobrym. Akurat ostatnio robie statystyki serwera pewnej duzej korporacji.
    Okolo kilka tys kont pocztowych kilkanascie serwisow korporacyjnych. Serwer
    srednio generuje ruch: Do serwera: 317.2 kb/s Od serwera 648.4 kb/s
    (zaznaczam ze jest to _sredni_ transfer mierzony mrtg)