  • 1. Data: 2005-06-04 22:54:48
    Temat: awaria polpak Wroclaw
    Od: w...@a...pl (Andrzej Szreter)

    Wczoraj, od 22:20 do 22:45 we Wroclawiu nie dzialalo conajmniej
    pare polpakow FR. Infolinia pytala czy to Wroclaw lub Poznan
    i mowila ze awaria bedzie naprawiona do 4:00, na szczescie byla
    znacznie szybciej.

    a.

  • 2. Data: 2005-06-05 08:06:40
    Temat: Re: awaria polpak Wroclaw
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Andrzej Szreter napisał(a):
> [...]
    > pare polpakow FR. Infolinia pytala czy to Wroclaw lub Poznan
    > i mowila ze awaria bedzie naprawiona do 4:00, na szczescie byla

    "a mi cos skrzypi w lewym tylnym kole ..."

    zastanow sie 2 razy zanim cos na grupe napiszesz..

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-06-05 11:40:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
    > Andrzej Szreter napisa?(a):
    >
    > "a mi cos skrzypi w lewym tylnym kole ..."
    >
    > zastanow sie 2 razy zanim cos na grupe napiszesz..

    Wzajemnie. Na p.i.k byla mowa o Slasku i dopiero po 23:00.

    a.

  • 4. Data: 2005-06-05 12:05:43
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Wemif napisał(a):

    > Wzajemnie. Na p.i.k byla mowa o Slasku i dopiero po 23:00.

    i w/g Ciebie jest to problem zwiazany z tematyka tej grupy ?

    --
    Mateusz

  • 5. Data: 2005-06-05 12:28:59
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Wemif napisał(a):

    > Wzajemnie. Na p.i.k byla mowa o Slasku i dopiero po 23:00.

    analogicznie móglbym napisać, że JA mam łącze na ślasku i u mnie przerwy
    nie było (a być mogła zgodnie z p.i.k)

    Bez sensu pisać o wszystkich awariach wszystkich operatorów tutaj.

    Wojtek

  • 6. Data: 2005-06-05 18:44:20
    Od: Digit <d...@c...to.ircx.eu.org>

    On Sun, 05 Jun 2005 10:06:40 +0200, Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    [...]>
    > "a mi cos skrzypi w lewym tylnym kole ..."
    >
    > zastanow sie 2 razy zanim cos na grupe napiszesz..>

    Biorac pod uwage, ze we Wroclawskim Polpaku takie przerwy zdarzaja raz na
    dwa lata.
    Mozna sie zdziwic i faktycznie napisac na grupe.

    Po co od razu te flame-y? Niepotrzebne wprowadzanie nerwowej atmosfery :-)
    A moze polgodzinne pady zdarzaja sie tu komus duzo czesciej.

    d.