  • 1. Data: 2005-06-01 17:07:51
    Temat: Neostrada i SAGEM.
    Od: "Rundes " <r...@g...pl>

    Numery IP Neostrady (83.24.cos.cos) okazuje się, że są na indeksie!
    Byłem zalogowany do sieci z nr: 83.24.2.187. Na stronie jednego z WHOIS:.

    dokładnie na: http://www.whois.sc/rbl/?ip=83.24.2.187

    otrzymałem informację, że MÓJ NUMER IP jest na CZARNEJ LISCIE !

    CO TO ZNACZY ? Może sie zdarzyć, że BĘDĄ KŁOPOTY w korzystaniu z usług na
    numerach IP Neostrady ! Bo dużo serwisów już położyło szlaban na te numeru i
    niewykluczone, że może się to rozszerzyć.

    Sam sobie zadaje pytanie? Czy jest to rezultat zaplanowanej polityki TPSA ?
    Czy jest to działanie wrogie jakichś "sił imperialistycznych" wymierzonych w
    TPSA ?
    Czy może "jakaś niemożność" grupy decyzyjnej w TPSA ?

    Inne moje uwagi, którymi chciałbym się tutaj podzielić są następujące:

    Zainstalowałem promocyjny zastaw (w lutym), ładnie opakowany modem SAGEM.
    Szybkość transmisji zgodna z umową tak, że w tym miejscu nalezy pochwalić.

    Ale co dalej ? - po około tygodniu użyłem pierwszy raz adresu emailowego na
    x...@n...pl. Napisałem do pomocy technicznej, bo pragnąłem się czegoś
    tam dowiedzieć. Proszę zgadnąć jaki wynik ?

    Na następny dzień otrzymałem odpowiedź, abym zatelefonował sobie pod numer
    pomocy i to wszystko oraz równolegle z tym emailem otrzymałem drugi email z
    wirusem (jakiś trojan). Oczywiście zapobiegłem infekcji. W późniejszym czasie
    tak mniej więcej co miesiąc otrzymałem jeszcze dwa razy podobne emaile z
    wirusem na adres pocztowy Neostrady. Jeden z emaili był nawet sygnowany i
    podpisany eleganckim napisem: Microsoft Corporation ...

    Co jeszcze ? Neostrada oferuje oprogramowanie antywirusowe. Tutaj ciśnie mi
    się na usta aby dokonać oceny ? Być może Ci ludzie są jednak niekompetentni.
    ALE też nie należy wykluczyć, że albo kpią sobie albo mają w swoich szeregach
    jakieś jednostki sabotażowe. Bowiem kto wykupi oprogramowanie antywirusowe,
    gdy komputery sprzedawcy są kontrolowane z zewnątrz !

    Jeszcze jest jeden problem. Teraz po kilku miesiącach postrzegłem, że czasem
    (nie zawsze) klikanie z wycofaniem się albo na przykład na pasku zadań zwykłe
    przełączenie okna, też przeniesienie focusu na pole formularza, powoduje, że
    do mojego komputera w tej samej prawie chwili przychodzą jakieś (głównie z
    numerów 83.24... ) transmisje np do: KERNEL32, do DLL32 do EXPLORER itp (to
    można obejrzeć na logach firewalla) na różne porty. Z mojego komputera
    oficjalnym drogami nic nie wychodzi przynajmniej JA nie mam takiej
    rejestracji! ale w chwili kliknięcia coś przychodzi! Powstaje pytanie: skąd
    Ktoś wie, że JA klikam ?

    Na razie moge jedynie czynić wniosek, że te informacje musi przekazywac
    oprogramowanie modemu SAGEM "swoim przywatnym korytarzem"!. Nie mam w tej
    chwili mozliwości technicznych tzn. nie mam drugiego komputeram aby wykonać
    jakieś bardziej precyzyjne elsperymenty w celu wyłapania "agenta
    inwigilacyjnego" ale jeśli Ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia to bardzo
    jestem ich ciekaw.

    Rundes

  • 2. Data: 2005-06-01 17:33:31
    Temat: Re: Neostrada i SAGEM.
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rundes " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Numery IP Neostrady (83.24.cos.cos) okazuje się, że są na indeksie!

    Jak Harry Potter ??

    > Byłem zalogowany do sieci z nr: 83.24.2.187. Na stronie jednego z WHOIS:.
    > dokładnie na: http://www.whois.sc/rbl/?ip=83.24.2.187
    > otrzymałem informację, że MÓJ NUMER IP jest na CZARNEJ LISCIE !

    Wypnij kabelek, wepnij... IP Ci się zmieni.

    > CO TO ZNACZY ? Może sie zdarzyć, że BĘDĄ KŁOPOTY w korzystaniu z usług
    > na numerach IP Neostrady !

    Już widać, ze nadużywasz niektórych znaków interpunkcyjnych.

    > Bo dużo serwisów już położyło szlaban na te
    > numeru i niewykluczone, że może się to rozszerzyć.
    > Sam sobie zadaje pytanie?

    Tak, zadajesz sobie pytanie...

    > Czy jest to rezultat zaplanowanej polityki TPSA ?

    Nie zapominaj o cyklistach i żydach.

> [...]
    > numer pomocy i to wszystko oraz równolegle z tym emailem otrzymałem
    > drugi email z wirusem (jakiś trojan). Oczywiście zapobiegłem infekcji.

    Zaraz... miałeś program antywirusowy, czy klawisz delete nacisnąłeś?

> [...]
    > razy podobne emaile z wirusem na adres pocztowy Neostrady. Jeden z
    > emaili był nawet sygnowany i podpisany eleganckim napisem: Microsoft

    Śmierdzi trollem. Szło Ci dobrze i tutaj widzać, że śmierdzi...

    > Neostrada oferuje oprogramowanie antywirusowe.

    Tak?

    > Tutaj ciśnie mi się na usta aby dokonać oceny ?

    ...a mi trzęsie się łza na rzęsie

    [...]
> [...]
    > nie mam takiej rejestracji! ale w chwili kliknięcia coś przychodzi!
    > Powstaje pytanie: skąd Ktoś wie, że JA klikam ?

    To ten pyzaty okularnik, któremu wystarcza 640kB

    > Na razie moge jedynie czynić wniosek, że te informacje musi przekazywac
    > oprogramowanie modemu SAGEM "swoim przywatnym korytarzem"!.

    Jesteśmy na poważnej liście - nazwijmy to "tunelem"

> [...]
    > wykonać jakieś bardziej precyzyjne elsperymenty w celu wyłapania "agenta
    > inwigilacyjnego" ale jeśli Ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia to bardzo

    Jak będziesz miał jakieś wyniki eksploracji, daj znać na listę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-06-01 18:17:55
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Rundes pisze:

    (...)
> [...]
    > wykonać jakieś bardziej precyzyjne elsperymenty w celu wyłapania "agenta
    > inwigilacyjnego" ale jeśli Ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia to bardzo

    .------------------------------------------------.
    | |
    | T R O L L O M I E R Z |
    | |
    | 0---1---2---3---4---5---6---7---8---9---10 |
    | ^ |
    '------------------------------------------------'

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 4. Data: 2005-06-01 19:48:56
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Rundes <r...@g...pl> wrote:
    > Numery
    Adresy

    > IP Neostrady (83.24.cos.cos) okazuje się, że są na indeksie!
    Tylko te? Myślałem, że wszystkie.

    > Byłem zalogowany do sieci z nr:
    adresem

    > 83.24.2.187. Na stronie jednego z WHOIS:.
    > dokładnie na: http://www.whois.sc/rbl/?ip=83.24.2.187
    Hmm... Wystarczyło wejść na podany tam adres:
    http://www.nl.sorbs.net/lookup.shtml

    > otrzymałem informację, że MÓJ NUMER IP
    ADRES IP

    > jest na CZARNEJ LISCIE !
    Jej! Ale wiesz? Nie tylko ten jeden. Jest tam cała sieć 83.24.0.0/16. Uff...

    > CO TO ZNACZY ? Może sie zdarzyć, że BĘDĄ KŁOPOTY w korzystaniu z usług na
    > numerach IP Neostrady ! Bo dużo serwisów już położyło szlaban na te numeru i
    > niewykluczone, że może się to rozszerzyć.
    Tak. Np. nie wyślesz poczty bez autoryzacji! Super ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-06-02 07:04:51
    Od: "słonce" <a...@v...pl>

    czesc piszesz strasznie niezrozumiale i dlatego nie moge sie doczytać.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2005-06-02 20:18:08
    Od: "Bartłomiej Leszak" <b...@w...wp.pl>

    > Adresy
    > Tylko te? Myślałem, że wszystkie.
    > ADRES IP
    > Jej! Ale wiesz? Nie tylko ten jeden. Jest tam cała sieć 83.24.0.0/16.

    Ciii...
    Bo powie kolegom z neostradom i wszyscy zaczną tu pisać, jacy to oni nie
    biedni...
    ;)

    --
    Bartłomiej Leszak
    b...@w...wp.pl

  • 7. Data: 2005-06-04 20:11:11
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rundes " <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > CO TO ZNACZY ? Może sie zdarzyć, że BĘDĄ KŁOPOTY w korzystaniu z usług na

    Tak.
    zostales nominowany do opuszczenia domu Wielkiego Brata.
    Mozesz zlozyc reklamacje w pokoju zwierzen 3939.

    --
    B.G

  • 8. Data: 2005-06-04 20:37:05
    Od: "ahpuch" <ahpuch[nospam]@buziaczek.pl>

    [ciach]
> [...]
    > jakieś bardziej precyzyjne elsperymenty w celu wyłapania "agenta
    > inwigilacyjnego" ale jeśli Ktoś ma tutaj jakieś doświadczenia to bardzo

    Pisal na kwasie... Nie ma sie z czego smiac.

  • 9. Data: 2005-06-05 00:42:34
    Od: "Rundes " <r...@g...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jej! Ale wiesz? Nie tylko ten jeden. Jest tam cała sieć 83.24.0.0/16. Uff...

    > Tak. Np. nie wyślesz poczty bez autoryzacji! Super ;-)

    Gdy się dowiaduję, że jeżdzę drugą lub jeszcze gorszą klasą, to musi to
    irytować !
    Zastawiałem sie czyją to jest zasługą ? Firmy czy działań konkurencji ?
    Raczej muszę podjąć decyzję co dalej z tym modemem. Chciałem się czegoś
    dowiedzieć. Ale postrzegam, że nie jest to tutaj takie proste. Gdzie nie
    gdzie dają się zauważać chyba objawy używkowe.

    Pozdrawiam.
    Rundes.

  • 10. Data: 2005-06-05 00:45:03
    Od: "Rundes " <r...@g...pl>

    ahpuch <ahpuch[nospam]@buziaczek.pl> napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Pisal na kwasie... Nie ma sie z czego smiac.

    Gdy zaczynasz postrzegać, że znalazłeś się nagle w domu Wielkiego Brata nie
    wiedząc o tym przy wejściu i jeszcze do tego dowiadujesz się, że musisz
    jeździć drugą klasą to reakcje mogą być różne.

    Proszą sprawdzić: np. okresowo darmowe firewalle Jutico, Kerio, robią bardzo
    dokładne logi co przychodzi, co wychodzi, można sobie skonfigurować aby
    wszystko było rejestrowane. Proszę obejrzec sobie takie logi a szczególnie
    przy współpracy z modemem Sagem i będąc klienten z numerem IP 83.24.coc.cos.
    Włos się jeży na głowie !

    Pozdrawiam.
    Rundes.