  • 1. Data: 2005-06-15 17:58:24
    Temat: DSL Gliwice - prace TP, czy problem u mnie?
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    witam
    dzisiaj mialem przerwe w dostepie do internetu, podobnie bylo wczoraj
    wieczorem bodaj.
    niewiem jak objawia sie zawieszony speedstream, ale na jego zawieszenie nic
    nie wskazywalo. swiecilo sie wszystko co powinno, pingi dochodzily do
    modemu, jednak dalej nic.

    po resecie internet nie wrocil, dopiero po dobrej chwili - niewiem, mialem
    teleofn w miedzy czasie - wszystko wrocilo do normy - wczoraj podobnie.
    wczesniej bylo wszystko ok. wiec pytanie, czy to jakies prace w gliwicach /
    problemy, czy to cos u mnie nawala?
    jakie sa objawy zawieszonego modemu/routera dsl?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2005-06-15 18:32:02
    Temat: Re: DSL Gliwice - prace TP, czy problem u mnie?
    Od: ve <v...@v...vwed>

    0 800 120 810

  • 3. Data: 2005-06-15 19:44:19
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Bartek napisał(a):
    > witam
    > dzisiaj mialem przerwe w dostepie do internetu, podobnie bylo wczoraj
    > wieczorem bodaj.

    Coś u Ciebie. Na obsługiwanym przeze mnie hoście w Gliwicach ładnie i
    czysto, MRTG nic nie wskazuje!

  • 4. Data: 2005-06-15 19:51:08
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > Coś u Ciebie. Na obsługiwanym przeze mnie hoście w Gliwicach ładnie i
    > czysto, MRTG nic nie wskazuje!

    dzieki. no jestem ciekaw co sie dzieje zlego, modem od stycznia dzialal
    stabilnie, wiec... moze cos z kablami mieszają, zobaczymy czy sie bedzie
    zdazalo dalej.

    czy sa jakies obiawy zawieszajacego sie sppedstream`a? cos nie swieci, nie
    miga? modem z wewnatrz odpowiada na pingi?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 5. Data: 2005-06-15 21:06:03
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Bartek napisał(a):

    > czy sa jakies obiawy zawieszajacego sie sppedstream`a? cos nie swieci, nie
    > miga? modem z wewnatrz odpowiada na pingi?

    nie miga "activity" ;)

    i oczywiście nie odpowiada na pingi ani z lanu, ani z wanu
    reszta się świeci normalnie

    ale to baaaaaaaardzo rzadki obiaw (4-5 razy w ciągu 2 lat dla 3 modemów
    łącznie). Chyba, że ci się podogszyły parametry linii telefonicznej. ...

    wojtek

  • 6. Data: 2005-06-15 22:14:53
    Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości

    > nie miga "activity" ;)

    umnie miga;) nawet jak niema netu;;)

    > i oczywiście nie odpowiada na pingi ani z lanu, ani z wanu
    > reszta się świeci normalnie

    to sie u mnie wszystko swieci, miga;) i odpowiada na pingi z wewnatrz;)
    ale dalej juz pustka. ostatni dzialajacy pkt to speedstream

    > ale to baaaaaaaardzo rzadki obiaw (4-5 razy w ciągu 2 lat dla 3 modemów
    > łącznie). Chyba, że ci się podogszyły parametry linii telefonicznej. ...

    raczej nie, chyba ze stan mojej linii jest wprost wproporcjonalny do mojego
    stanu psychiki;) [*]
    u mnie przez 6 miesiecy rowniez bylo ok. no nic, w takim razie to nie
    problem internetu calego, tylko mojej lini. poczekam zobacze;)

    [*] - sesja...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2005-06-16 05:20:43
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Lam [ZULU] napisał(a):

    > Coś u Ciebie. Na obsługiwanym przeze mnie hoście w Gliwicach ładnie i
    > czysto, MRTG nic nie wskazuje!

    czy na przyszlosc mozecie sie skupic, pomyslec i przeniesc swoje dyskusje na
    alt.pl.neostrada ?

    --
    Mateusz

  • 8. Data: 2005-06-16 14:04:40
    Od: a...@a...pl (Verox)

    On Wed, 15 Jun 2005 19:58:24 +0200, Bartek napisał:
> [...]
    > niewiem jak objawia sie zawieszony speedstream, ale na jego zawieszenie nic
    > nie wskazywalo. swiecilo sie wszystko co powinno, pingi dochodzily do

    U mnie tak jest za każdym razem jak widzę pod oknami autko z logo ATEM.
    Kolesie jadą słuchawką po głowicy i zawieszają wszystkie spidstrimy w okolicy.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 9. Data: 2005-06-19 23:56:45
    Od: "Wlochaty" <i...@W...pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czy na przyszlosc mozecie sie skupic, pomyslec i przeniesc swoje dyskusje
    > na alt.pl.neostrada ?

    Mnie sie wydawalo ze tu o iDSLu mowa, a nie o Nerwozdradach...

    Wlochacz