  • 1. Data: 2005-06-10 14:00:33
    Temat: Nasz Konrad, Nasza TPSA, Nasza Szkapa
    Od: Łukasz Morawski <l...@b...net>

  • 2. Data: 2005-06-10 14:13:14
    Temat: Re: Nasz Konrad, Nasza TPSA, Nasza Szkapa
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    MM

  • 3. Data: 2005-06-10 14:19:04
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Łukasz Morawski napisał(a):
    > http://web.archive.org/web/19970418091801/www.tpnet.
    pl/inne/Konrad.Plich.html

    > Bez Komentarza :)

    Nie zrozumiałem.. chcesz się tak nazywać? Brzydszy jesteś, niż ten
    człowiek ze zdjęcia? Może chciałbyś mieć takie okulary?
    Nic nie zrozumiałem!

  • 4. Data: 2005-06-10 14:20:53
    Od: Łukasz Morawski <l...@b...net>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:

    > Nie zrozumiałem.. chcesz się tak nazywać? Brzydszy jesteś, niż ten
    > człowiek ze zdjęcia? Może chciałbyś mieć takie okulary?
    > Nic nie zrozumiałem!

    widac :)

  • 5. Data: 2005-06-10 14:24:21
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Łukasz Morawski napisał(a):
    > widac :)

    Nie jesteś chyba zdolny do tworzenia zwięzłych wypowiedzi. Nie
    zrozumiałem sensu Twojego pierwszego postu, co innego post Macieja.
    Faktycznie łezka w oku się kręci, o serwisach z roku '97 już nie
    wspominam. A to, o Konradzie Plichu, to czemu miało służyć? Wielu z
    obecnych tu na polipie ma podobne strony `o sobie'. ;) Więc?

  • 6. Data: 2005-06-10 17:16:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 10 Jun 2005 16:13:14 +0200, użyszkodnik "Maciej Machacz"
    <x...@i...pl> napisał:

    pl/inne/Konrad.Plich.h
    > To tez :
    > http://web.archive.org/web/19970418091213/www.tpnet.
    pl/
    > Lezka w oku ...

    sieć z którą łaczyło się modemem zeby sciagnac potrzebne rzeczy ktore
    byly normalnie dostepne, bez farfocli w linkach, bez wdzierających się
    wszędzie reklam, z leżącymi na eftepach mp3-kami, bez wołających
    ZAREJESTRUJ SIĘ podrzędnymi serwisami zrobionymi według tego samego
    schematu,ze śladową ilością spamu, bez programów które wołają o dostęp
    do sieci niewiadomo po co i na co

    --
    futszaK
    Nie SYF tylko SAF :) (c)Marek Wawro na polipie

  • 7. Data: 2005-06-10 20:29:27
    Od: demens <d...@o...pl>

    futszaK wrote:

    > Fri, 10 Jun 2005 16:13:14 +0200, użyszkodnik "Maciej Machacz"
> [...]

    ... zakrecila mi sie...

> [...]
    > ZAREJESTRUJ SIĘ podrzędnymi serwisami zrobionymi według tego samego
    > schematu,ze śladową ilością spamu, bez programów które wołają o dostęp

    oczywiscie wszyscy przegladamy web w lynx'ie
    polecam info o czlowieku, ktory mial wjazd do domu
    za probe polaczenia sie z bankiem za pomoca lynx'a
    mysleli, ze haker...

    ps: niestety nie pamietam na ktorej grupie o tym czytalem :(

    ps: przyzwyczailem sie pisac bez polskich, bo tak mi szybciej, sorki

  • 8. Data: 2005-06-10 20:44:12
    Od: "Bartłomiej Leszak" <b...@w...wp.pl>

> [...]
    > ZAREJESTRUJ SIĘ podrzędnymi serwisami zrobionymi według tego samego
    > schematu,ze śladową ilością spamu, bez programów które wołają o dostęp

    Zgadza się. Poza tym KP to nie całe zło tego świata w tepsie - z nim akurat
    można się dogadać w przeciwieństwie do tych którzy są przed nim w kontakcie
    z klientem (vide dyr. Owl z angielska :)

    --
    Bartłomiej Leszak
    <b...@w...wp.pl>

  • 9. Data: 2005-06-10 20:56:20
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <42a99ffc$1@news.home.net.pl> Maciej Machacz napisał(a):
    > Uzytkownik "Lukasz Morawski" <l...@b...net> napisal w
    > wiadomosci news:d8c6dv$vu6$1@opal.futuro.pl...
    pl/inne/Konrad.Plich.h

    > To tez :
    >
    > http://web.archive.org/web/19970418091213/www.tpnet.
    pl/

    > Lezka w oku ...

    Dodaj do tego jeszcze to..
    http://web.archive.org/web/19970413004431/www.onet.p
    l/

    chociaż o samym onecie dowiedziałem się trochę później :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 10. Data: 2005-06-10 21:00:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > sieć z którą łaczyło się modemem zeby sciagnac potrzebne rzeczy ktore
    > byly normalnie dostepne, bez farfocli w linkach, bez wdzierających się
    > wszędzie reklam,

    Bo wiesz... wtedy nie było takich serwisów. Teraz też możesz na nie nie
    wchodzić i nie mieć reklam.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8