  • 1. Data: 2005-06-10 19:59:40
    Temat: Proszę pomóżcie studentowi.!!!!
    Od: "Paweł Frankowski" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sprawa przedstawia się następująco. Muszę napisać do niedzieli całą prace
    licencjacką, wszystko juz mam brakuje tylko badania marketingowego. Więc
    przygotowałem ankiete i umieściełem ją na:

    http://republika.pl/ankieta_licencjat/

    Naprawde potrzebuje tego badania bo zostało mi niewiele czasu. Więc proszę o
    wypełnienie tego formularza.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-10 20:59:43
    Temat: [OT] Re: Proszę pomóżcie studentowi.!!!!
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Paweł Frankowski wrote:

    > Sprawa przedstawia się następująco. Muszę napisać do niedzieli całą prace
    > licencjacką, wszystko juz mam brakuje tylko badania marketingowego.

    1. NTG
    2. Aleś się szybko zabrał do pisania pracy...
    3. Trafiłeś w niewłaściwe godziny urzędowania polipa - w zasadzie jako-taki
    ruch jest tu od poniedziałku do piatku od 9 do 17.
    4. Offtopic - zupełnie przestaję się dzwiwić opiniom, że licencjat to guzik
    nie wykształcenie. Przecież badanie marketingowe to chyba istotna część tej
    pracy. Czyzbyś miał szklaną kulę i gotowe opracowanie wyników oraz wnioski z
    tego płynące, które ważą na całości sensu i merytorycznym aspekcie pracy?!
    Zakładając, że półtorej doby starczy na zebranie iluś-tam ankiet, to co? w 3
    godziny zrobisz sensowne jej opracowanie?
    Geniusz, albo hucpa. Po prostu hucpa.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator