  • 1. Data: 2005-06-16 06:46:56
    Temat: hosting
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Witam powtornie
    Dyskusja na temat ewentualnej kolokacji serwerow wykazala brak
    sensu takiego rozwiazania. Koszty sa prawie rowne posiadaniu
    wlasnego symetrycznego lacza i z reguly spore wymagania sprzetowe.
    Zainteresowalem sie hostingiem, ale nie dla pojedynczej domeny,
    serwisu www i poczty, tylko na zasadzie dalszego dzielenia
    (odsprzdazy) uslug.
    Na razie znalazlem jedna firme. Ma jednak
    pewne wady - malo intuicyjny interface admina, _chyba_ stosunkowo
    wolne lacze (czasami trzeba dosc dlugo czekac na odswierzenie strony),
    duza restrykcyjnosc w zakresie pojemnosci baz danych (skomplikowane
    tez jest przenoszenie gotowych baz i serwisow napisanych w php).....

    Google podpowiadaja firmy z "malym" hostingiem (dla indywidualnych
    potrzeb).
    Prosze wiec o podpowiedzi, kto prowadzi tego typu hosting.
    Sprawa jest dla mnie o tyle pilna, ze proszono mnie o rozwiazanie
    problemu do konca tego miesiaca.

    Pozdrawiam

    Bogdan

  • 2. Data: 2005-06-16 07:35:22
    Temat: Re: hosting
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <p...@r...pl> Sailor napisał(a):
    > Witam powtornie
    [..]
> [...]
    > duza restrykcyjnosc w zakresie pojemnosci baz danych (skomplikowane
    > tez jest przenoszenie gotowych baz i serwisow napisanych w php).....

    A myślałeś o dużych ??
    Home.PL
    Business Server PRO http://home.pl/pro - 900 zł rocznie (wychodzi 75 zł/miesięcznie)
    Business Server http://home.pl/server - 600 zł rocznie (50 zł/miesięcznie)

    Nazwa.PL
    Active http://nazwa.pl/hosting.php?s=sz&idts=50 - 300 zł rocznie (25 zł/m-nie)
    Active Pro http://nazwa.pl/hosting.php?s=sz&idts=51 - 600 zł rocznie

    Sam mam kontakt tylko z Home.PL i z czystym sumieniem mogę polecić.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2005-06-16 07:59:12
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 07:35:22 +0000, Przemyslaw 'Repcio' Gubernat
    napisał(a):
    > A myślałeś o dużych ??
    Hmmm - wlasciwie to nie - zasugerowalem sie ogolnymi informacjami
    o nich.
    > Home.PL
    > Business Server PRO http://home.pl/pro - 900 zł rocznie (wychodzi 75
    zł/miesięcznie)
    > Business Server http://home.pl/server - 600 zł rocznie (50 zł/miesięcznie)
    Nie zauwazylem mozliwosci odsprzedazy uslug. Masz kontakt z nimi -
    napisz jak jest w praktyce. Moze na prv ?
    Tak czy inaczej potestuje

    Bogdan

  • 4. Data: 2005-06-16 08:06:52
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Sailor napisał(a):

> [...]
    > o nich.

    > Nie zauwazylem mozliwosci odsprzedazy uslug. Masz kontakt z nimi -
    > napisz jak jest w praktyce. Moze na prv ?

    Futuro ma taki pakiet - kupujesz duzy pakiet - a pozniej odsprzedajesz
    kawalki tego pakietu innym - ze spersonalizowanym interfejsem.

  • 5. Data: 2005-06-16 08:08:24
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Sailor napisał(a):
> [...]
    > Zainteresowalem sie hostingiem, ale nie dla pojedynczej domeny,
    > serwisu www i poczty, tylko na zasadzie dalszego dzielenia
    No kolego a kto powiedzial ze bedzie latwo.
    Oczywiscie myslisze pomieszczenia ISP sa gratis, klima napedza sie sama,
    a upsy rozdaja.

  • 6. Data: 2005-06-16 09:56:08
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 10:08:24 +0200, Sied@r napisał(a):
    > No kolego a kto powiedzial ze bedzie latwo.
    > Oczywiscie myslisze pomieszczenia ISP sa gratis, klima napedza sie sama,
    > a upsy rozdaja.
    Wiem i nie mowie, ze latwo - tyle, ze akurat pzry tej operacji
    bylo by to nieoplacalne dla kleinta.

    Bogdan

  • 7. Data: 2005-06-16 11:35:27
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 10:06:52 +0200, Sied@r napisał(a):
    > Futuro ma taki pakiet - kupujesz duzy pakiet - a pozniej odsprzedajesz
    > kawalki tego pakietu innym - ze spersonalizowanym interfejsem.
    Testuje ten pakiet. Jedna z jego podstawowych wad jest dosc skomplikowany
    w obsludze panel administracyjny, ale moze ... :)
    Jezeli go rozgryze.
    Poza tym ich lacze chwilami sie mocno przytyka. Sa okresy, ze trzeba
    czekac na odsiezenie strony okolo pol minuty
    (dysponuje nie obciazonym DLS 2Mb).

    Bogdan

  • 8. Data: 2005-06-17 15:53:33
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Netia też oferuje hosting, ceny nie są wysokie www.nethosting.pl

  • 9. Data: 2005-06-17 16:37:04
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Sailor napisał(a):

> [...]
    > Poza tym ich lacze chwilami sie mocno przytyka. Sa okresy, ze trzeba
    > czekac na odsiezenie strony okolo pol minuty

    W taniej cenie nie dostaniesz czegos co ma super hiper dostep do sieci
    TPNET. Chyba ze zaczniesz hostowac na MOJDSL.INTERNETDSL.TPSA.PL

    Od razu szukaj czegos na zachodzie + CPANEL

  • 10. Data: 2005-06-18 06:21:21
    Od: Sailor <s...@r...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2005 18:37:04 +0200, Sied@r napisał(a):
    > W taniej cenie nie dostaniesz czegos co ma super hiper dostep do sieci
    > TPNET. Chyba ze zaczniesz hostowac na MOJDSL.INTERNETDSL.TPSA.PL
    Nie mowilem o hostingu za grosze :) a piszac o DSL myslalem, ze testuje
    propozycje przez _swoje_ jednak dosc szybkie lacze. Czyli, ze ono nie
    moglo byc przyczyna spowalniania polaczenia z testowanym panelem.
    > Od razu szukaj czegos na zachodzie + CPANEL
    Jakos nie mam zaufania, a poza tym dochodzi kwestia placenia.
    To nie chodzi o prywatna osobe.
    Moze jakies podpowiedzi wynikajace z doswiadczenia ? Google daja
    setki wynikow i spedzil bym miesiace testujac.

    Bogdan