  • 11. Data: 2006-11-29 21:22:29
    Temat: Re: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Lucap" <""lukasz\"@[ANTY SPAM]skyware.pl"> napisał w wiadomości
    news:ekk971$6h7$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy przypadkiem exchange nie korzysta z portu 135? wiele firm z tego
    > korzysta....

    Przeciez napisalem ze to mozna sobie odblokowac via WWW,
    ale domyslnie jest zablokowane

  • 12. Data: 2006-11-29 21:49:31
    Od: Lucap <""lukasz\"@[ANTY SPAM]skyware.pl">

    Tomasz Śląski wrote:

    > Jeśli ktoś Windows-Networkuje żywcem przez internet, to ja przepraszam...

    margines społeczny

    --
    Pozdr

  • 13. Data: 2006-11-30 09:21:26
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Powinni jeszcze zablokowac by default to samo na Nerwozdradach, tudzież
    > dodać do blokad port 25.

    Jak zakładasz konto w banku to też chcesz sobie odblokować PIN do karty?
    Moim zdaniem to nadużycie. Inna sprawa to "dziecisieci", komputery i
    internet pod choinkę.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 14. Data: 2006-11-30 12:22:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 10:21:26 +0100, Michał "Kaczor" Niemczak
    napisał(a):

    > Jak zakładasz konto w banku to też chcesz sobie odblokować PIN do karty?

    nie,ale muszę ŚWIADOMIE go sobie nadać przy okazji aktywowania karty
    płatniczej

  • 15. Data: 2006-11-30 15:55:28
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Jak zakładasz konto w banku to też chcesz sobie odblokować PIN do karty?

    Oczywiście. Karta z banku zawsze przychodzi nieaktywna i trzeba PIN
    uaktywnić.

    > Moim zdaniem to nadużycie. Inna sprawa to "dziecisieci", komputery i
    > internet pod choinkę.

    Nadużycie to by było gdyby nie dało się odblokować

  • 16. Data: 2006-12-01 20:47:53
    Od: awow <a...@w...pl>

    Proszę napisać jak można odblokować.

  • 17. Data: 2006-12-03 21:57:07
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    awow napisał(a):
    > Proszę napisać jak można odblokować.

    ???
    A kolega to nieqmaty i niepiśmienny? Bo jakowoż jako zywo nie
    przypominam sobie zeby Radek robił w TPSA za support techniczny :(

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 18. Data: 2006-12-04 13:33:53
    Od: awow <a...@w...pl>

    Nie ma możliwości odblokowania via WWW.

  • 19. Data: 2006-12-05 21:02:44
    Od: " " <i...@W...gazeta.pl>

    awow <a...@w...pl> napisał(a):

    > Nie ma możliwości odblokowania via WWW.

    Wystarczy że wejdziesz sobie na stronke www.internetdsl.pl i poprzez odnośnik
    ZMIEN PARAMETRY USŁUGI wejdziesz do portaliku do którego musisz się zalogować.
    W zakładce e-security możesz odznaczyć sobie Blok_NetBIOS. Login i hasło do
    tego portaliku dostałeś na dokumencie razem z adresami IP
    Powodzenia