  • 1. Data: 2016-04-05 19:39:32
    Temat: DUSTER blokujący się pedał gazu
    Od: Witak <d...@g...com>

    Czyżby nowa afera? Dacia Duster?

    bo ofiary już są:
    http://www.liveleak.com/view?i=dd8_1459863385

  • 2. Data: 2016-04-05 20:27:26
    Temat: Re: DUSTER blokujący się pedał gazu
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 19:39, Witak pisze:
    > Czyżby nowa afera? Dacia Duster?
    >
    > bo ofiary już są:
    > http://www.liveleak.com/view?i=dd8_1459863385

    Coś te nowe auta są totalnie spierdolone albo to co innego.

    Przy wciśniętym pedale gazu w Alfie Romeo 156, jak nacisnąłem
    jednocześnie lekko hamulec to myślałem że przez przednią szybę wypadnę,
    tak stanęła w miejscu.
    Aktualnie Toyota Avensis T25 podobnie reaguje.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-04-06 11:44:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Apr 2016 20:27:26 +0200, w <57040389$0$688$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

    > Coś te nowe auta są totalnie spierdolone albo to co innego.

    Rosjanie kupują takie powypadkowe szroty, że niczego bym po informacjach
    stamtąd nie wnioskował.

  • 4. Data: 2016-04-07 19:22:42
    Od: Witak <d...@g...com>

    > Rosjanie kupują takie powypadkowe szroty, że niczego bym po informacjach
    > stamtąd nie wnioskował.

    ale w necie są inne informacje o przypadkach blokowania się gazu w
    dusterze....

  • 5. Data: 2016-04-07 19:25:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.04.2016 o 19:22, Witak pisze:

    > ale w necie są inne informacje o przypadkach blokowania się gazu w
    > dusterze....

    Wrzuć linka.
    Byłoby na forum Dacii na pewno, a nie spotkałem.