  • 1. Data: 2009-02-01 20:57:44
    Temat: długość kabla audiuo-video
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam i pytam :)
    praktyków - jaką długość może mieć kabel
    audio-video typu np SCART łączący dekoder satelity z telewizorem?
    Są jakieś teoretyczno-praktyczne wskazania?

    Bo jest do pokonania jakieś 30m (w linii przyściennej)
    a jakieś 15m w linii prostej przez dwie ściany, dwa okna i kratę stalową.

    Co radzicie?
    Z góry dziękuję za podzielenie sie doświadczeniem

    Feromon

  • 2. Data: 2009-02-01 22:36:28
    Temat: Re: długość kabla audiuo-video
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" :
> [...]
    >
    > Bo jest do pokonania jakieś 30m (w linii przyściennej)
    > a jakieś 15m w linii prostej przez dwie ściany, dwa okna i kratę stalową.

    puszczałem kiedyś S-Video via dwa typowe koncentryki 75 Ohm
    na odległość 15m i było nieźle; różnica w ostrości w stosunku do
    bezpośredniego podłączenia -- minimalna;
    na 30m może być to już jednak trochę widoczne...

    --
    pzdr.
    JR

  • 3. Data: 2009-02-03 01:17:22
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Feromon pisze:

    > praktyków - jaką długość może mieć kabel
    > audio-video typu np SCART łączący dekoder satelity z telewizorem?
    > Są jakieś teoretyczno-praktyczne wskazania?
    >
    > Bo jest do pokonania jakieś 30m (w linii przyściennej)

    Nie ma szans na dobrą jakość obrazu nawet na hiper-duper kablu SCART
    przy tej odległości. Jeżeli możesz połączyć dekoder z telewizorem przez
    HDMI to może się udać: 2 kable po 15m a w połowie drogi
    wzmacniacz/multiplekser.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/