  • 1. Data: 2009-01-31 16:56:52
    Temat: Jaka taryfa w Era?
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Witam. Mojej małżonce kończy się umowa w erze, dotychczas miała taryfę
    "era nowy komfort" i za ok 40 zł w której było 100 min na era i
    stacjonarne oraz 40 min na inne GSM. Widzę, że już nie ma tej taryfy a
    chce zostać przy tych ilościach minut co teraz wziąć przy przedłużeniu
    umowy aby było to samo, tel. też by się przydało przy okazji wymienić.
    Polećcie coś.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2009-01-31 17:24:12
    Temat: Re: Jaka taryfa w Era?
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Olo pisze:

    > Polećcie coś.

    Wszystko masz opisane na stronach Ery:
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/wymien_telefon

    Standardowa oferta: jeżeli przedłużasz umowę wraz z wymianą telefonu to
    za 50 zł masz: 120 minut do wszystkich sieci + dodatkowe 1000 minut do
    Ery i na stacjonarne z wybranego obszaru.
    Zwykle, po zasygnalizowaniu rezygnacji, udaje sie wynegocjować jeszcze
    rabat na abonament przez kilka miesięcy.

  • 3. Data: 2009-01-31 20:38:15
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    Duke pisze:
    > Zwykle, po zasygnalizowaniu rezygnacji, udaje sie wynegocjować jeszcze
    > rabat na abonament przez kilka miesięcy.
    Powiedzcie, jak ich skłonić do uruchomienia tej oferty utrzymaniowej. W
    zasadzie już się zdecydowałam na 120 minut + telefon SE za 1 zł. waham
    się tylko pomiędzy K770i i C702.
    I tylko abonament 45 zł wydaje się trochę duży , zwłaszcza, ze trzeba
    będzie dopłacać 5 zł za internet 5MB

    Rozmawiałam już z pracownikiem w salonie i dzwonił do mnie pracownik
    infolinii, ale nie chcą mi obniżyć abonamentu - proponują albo drugą
    kartę SIM z korzystną taryfą i minutami (po co mi druga karta SIM ?
    zresztą i tak płaciłabym więcej) albo numer stacjonarny (mam w domu
    zwykły telefon stacjonarny, a z komórki dzwonię głownie z miasta).
    Nie chcą mi ani obniżyć abonamentu ani dać gratisowego zestawu
    słuchawkowego ani włączyć internetu do abonamentu.
    Mówiłam, że oferta jest za słaba (bo standardowa) i że się zastanowię, a
    oni nic.

    Co mam zrobić, żeby do mnie zadzwonili ? :-(

    Magdalaena

  • 4. Data: 2009-01-31 21:14:45
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Magdalaena pisze:

    > Rozmawiałam już z pracownikiem w salonie i dzwonił do mnie pracownik
    > infolinii, ale nie chcą mi obniżyć abonamentu

    Pracownicy salonów nie za wiele mogą. Sama zadzwoń do BOA i
    konsultantowi z pierwszej linii powiedź że chcesz rozwiązać umowę.
    Zostaniesz przełączoną do działu utrzymania, którego pracownik wypyta
    Cię o przyczyny i ewentualnie coś tam zaproponuje. Wszystko zależy od
    ilości połączeń przychodzących, wysokości faktur, tego czy były
    terminowo opłacane... itd.

  • 5. Data: 2009-01-31 21:37:12
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-01-31 18:24, Duke pisze:

> [...]
    > Zwykle, po zasygnalizowaniu rezygnacji, udaje sie wynegocjować jeszcze
    > rabat na abonament przez kilka miesięcy.

    W sumie to żaden biznes teraz ma łącznie 140 min za 40 zł a na
    przedłużeniu 120 min za 50 zł :(. Generalnie dno.
    Dzięki za info.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 6. Data: 2009-01-31 22:07:06
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Olo pisze:

    > W sumie to żaden biznes teraz ma łącznie 140 min za 40 zł a na
    > przedłużeniu 120 min za 50 zł :(. Generalnie dno.

    Zależy dla kogo... Dla mnie rewelacyjna oferta. Za 5 zł mam 1000 minut
    na miesiąc na stacjonarne i Ere ze strefy domowej która w moim przypadku
    obejmuje obszar prawie całego 300 tyś miasta. Zawsze moża też wykupić
    jakieś dodatkowe usługi: darmowe numery, wieczory, weekendy... itd

  • 7. Data: 2009-02-01 01:58:11
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    Duke pisze:

    > Zależy dla kogo... Dla mnie rewelacyjna oferta. Za 5 zł mam 1000 minut
    > na miesiąc na stacjonarne i Ere ze strefy domowej która w moim przypadku
    > obejmuje obszar prawie całego 300 tyś miasta.
    Aż nabrałam nadziei, ale doczytałam w regulaminie, że strefa domowa to
    okręg o promieniu 500 m od miejsca aktywowania usługi.
    A jak sprawdziłam, w odległości pół kilometra od mojego domu nie ma w
    zasadzie miejsca, gdzie częściej przebywam.

    Magdalaena

  • 8. Data: 2009-02-01 07:34:34
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Magdalaena pisze:

> [...]
    > A jak sprawdziłam, w odległości pół kilometra od mojego domu nie ma w
    > zasadzie miejsca, gdzie częściej przebywam.

    To raczej trudne, bo nawet w gęstej zabudowie obsługuje cię grupa
    nadajników.

    Myślę, że to będzie więcej niż 500m.

    TG

  • 9. Data: 2009-02-01 10:33:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Duke pisze:

    > zresztą i tak płaciłabym więcej) albo numer stacjonarny (mam w domu zwykły
    > telefon stacjonarny, a z komórki dzwonię głownie z miasta).

    Numer stracjhonarny to fajna rzecz. Nawet jak bedziesz na miescie, to bedzie
    si emozna dodzwonic na Twoja komorke wybierajac numer stacjonarny i -co
    najwazniejsze - placac jak za numer stacjonarny (a wiec np. dzwoniacy z
    Plusa czy Orange beda tez placili jak za polaczenia ze stacjonarnym a nie z
    obca siecia). Zalezy jeszcze jakie miesto - w duzy miescie to moze dzilac
    tylko kilkaset metrow od domu, ale w mniejszym, to i czasem w promieniu
    kilkunastu kilometrów od miasta.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-01 10:33:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > A jak sprawdziłam, w odległości pół kilometra od mojego domu nie ma w
    > zasadzie miejsca, gdzie częściej przebywam.

    MINIMUM 500 m.
    U mnie (miasto 50-tysieczne) jest to cale miasto + wioski w promieniu
    kilkunastu kilometrow.
    Jak widac - kolesiom z 300-tysiecznych tez obejmuje cale miasto. Moze
    najpierw uruchom sobie usluge Era Numer Stacjonarny i przetestuj.
    I pamietaj - dostajesznumer, na ktory dzwonia do Ciebie ludzie placaqc jak
    za polaczenie z numerem stacjonarnym, a nie komorka Ery! Tylko Era ma taka
    usluge.

    Pozdrawiam
    SDD