  • 1. Data: 2008-10-22 11:39:40
    Temat: Darmowy internet dla wszystkich
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    http://www.fkn.pl/1,462,1846849,1,wiadomosc.html

    Takie coś mi dzisiaj się na oczy rzuciło i jakoś nie mogę sobie tego
    poukładać jak to ma wyglądać? technicznie oczywiście ;) >
    Powierzchnia .pl to:

    "Odpowiedź na pytanie, jaka jest powierzchnia Polski, nie jest
    jednoznaczna. Korzystając z różnych źródeł, można spotkać kilka różnych
    wartości, a najczęściej powtarzaną jest 312 685 km?. Jednak, aby
    wiedzieć, jaka jest powierzchnia Polski, należy uświadomić sobie, z
    jakich elementów ona się składa."

    Xenocide