  • 1. Data: 2005-04-23 20:20:50
    Temat: Data Center Incenti S.A. we Wrocławiu
    Od: Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam>

    Witam,

    Poszukuję informacji o Data Center Incenti S.A. we Wrocławiu (np.
    193.109.91.0/24). Z tego co mi wiadomo mają ,,jakieś'' łącza do CDP oraz
    TPSA i to praktycznie wszystko.

    google niestety milczy w temacie co by sugerowało, że niezbyt znane center
    lub użytkownicy są na tyle zadowoleni, że nie pisują na newsy (a opinie
    użytkowników są najbardziej interesujące).

    --
    Arkadiusz Miśkiewicz, arekm.jabber.bnet.pl, PLD/Linux

  • 2. Data: 2005-04-24 07:40:54
    Temat: Re: Data Center Incenti S.A. we Wrocławiu
    Od: "Michał" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arkadiusz Miskiewicz <a...@d...spam> napisał(a):

> [...]
    > lub użytkownicy są na tyle zadowoleni, że nie pisują na newsy (a opinie
    > użytkowników są najbardziej interesujące).

    AFAIK jest to DC tepsiane.
    Ale CDP łacze ma:
    7 16 ms 31 ms 32 ms taro5-ge0-3-220.net.ipartners.pl [217.153.3.6]
    8 15 ms 16 ms 31 ms cdp.gix.net.pl [157.25.1.156]
    9 <10 ms 31 ms 16 ms cs3-2-r1_core.waw.crowley.pl [62.111.222.6]
    10 16 ms 31 ms 31 ms r1_core-2-r1_wro.crowley.pl [62.111.222.82]
    11 16 ms 31 ms 32 ms 62.181.175.18
    12 31 ms 31 ms 31 ms r1.incenti.pl [193.109.91.1]

    michał

  • 3. Data: 2005-04-24 07:41:56
    Od: "Michał W" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3?= <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > AFAIK jest to DC tepsiane.

    poprawiam się :

    http://www.incenti.pl/news.php?id=264

    michał

  • 4. Data: 2005-04-24 11:11:10
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Michał <r...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > AFAIK jest to DC tepsiane.
    Raczej nie. Mają dwa prefixy (/23+/24), własny AS i łącza do CDP & TPNET.
    Tak to jest opisanie w RIPE i tak się rozgłaszają po BGP.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2005-04-24 15:30:16
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Arkadiusz Miskiewicz na pl.internet.polip:
> [...]
    > lub użytkownicy są na tyle zadowoleni, że nie pisują na newsy (a opinie
    > użytkowników są najbardziej interesujące).

    Ja gdy potrzeboiwałem dodatkowej lokalzacji dla DC pytałem ich o ofertę
    (tak z ok temu). Klientem nie zostałem :) m.in. z powodu cen ale też
    tego że oferowali miejsca tylko we Wrocławiu.

  • 6. Data: 2005-04-24 17:22:51
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d4ean2$lk0$1@inews.gazeta.pl> Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> [...]
    > lub użytkownicy są na tyle zadowoleni, że nie pisują na newsy (a opinie
    > użytkowników są najbardziej interesujące).

    A wiesz może gdzie dokladnie maja to swoje datacenter ?

    TP

  • 7. Data: 2005-04-24 21:30:21
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz może gdzie dokladnie maja to swoje datacenter ?

    Na początku Traugutta, tuż przy Podwalu (dawny biurowiec ZREMBu).

    --
    martinez
    marcin[małpa]przybylski art pl

  • 8. Data: 2005-04-25 00:22:03
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik martinez napisał:

    > Na początku Traugutta, tuż przy Podwalu (dawny biurowiec ZREMBu).

    Czyli przy następnej powodzi tysiąclecia leży chociażby przez brak
    zasilania.
    --
    Olek

  • 9. Data: 2005-04-25 11:05:22
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 25 Apr 2005 02:22:03 +0200, Olek <o...@p...onet.pl> wrote(a):

    > Czyli przy następnej powodzi tysiąclecia leży chociażby przez brak
    > zasilania.

    Dobrze że to dopiero za 992 lata... ;)

    B.

  • 10. Data: 2005-04-26 13:47:39
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli przy następnej powodzi tysiąclecia leży chociażby przez brak
    > zasilania.
    > --
    > Olek

    Prześlą se prąd po radiu z Poltegoru ;-)))