  • 1. Data: 2005-04-23 12:11:20
    Temat: Jak zablokować strone spamową
    Od: "kamelot" <k...@m...pl>

    Wyskakuje mi jako domowa w win XP uparcie jakaś porno,kasowalem w
    przegladarce cookiesy.zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony
    xp.Skad ta cholerna strona sie bierze i jak ją skasowac,pomozcie.Czyscic
    rejestr?

  • 2. Data: 2005-04-23 12:13:54
    Temat: Re: Jak zablokować strone spamową
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org>

    Dnia Sat, 23 Apr 2005 14:11:20 +0200, kamelot napisał(a):

    > Wyskakuje mi jako domowa w win XP uparcie jaka? porno,kasowalem w
    > przegladarce cookiesy.zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony
    > xp.Skad ta cholerna strona sie bierze i jak j? skasowac,pomozcie.Czyscic
    > rejestr?

    NTG. To nie jest problem polskiego internetu. To jest Twój własny, lokalny
    problem.
    --
    Piotrek Górski
    http://www.audioscrobbler.com/user/sledzik1984

  • 3. Data: 2005-04-23 12:19:32
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > przegladarce cookiesy.zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony
    > xp.Skad ta cholerna strona sie bierze i jak ją skasowac,pomozcie.Czyscic

    Sciagnij sobie darmowy Mircosoft AntiSpyware (beta).
    Ma specjalne narzędzie (Advanced Tools / Browser Restore)
    do usuwania takich problemów z przeglądarką www.

    Poza tym koniecznie przeskanuj dysk jakimś dobrym antywirem
    (polecam Kaspersky - uwaga - koniecznie z załadowanymi
    bazami EXTENDED DATABASES!).

    A cookies zostaw w spokoju. Są niegroźne.

    latet

  • 4. Data: 2005-04-23 12:33:18
    Od: "Lesio" <3...@p...FyMy>

    Zmien przegladarke na FireFoxa.
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2005-04-23 12:35:11
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako kamelot <k...@m...pl> w artykule
    <news:d4de9s$8ll$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Wyskakuje mi jako domowa w win XP uparcie jakaś porno,kasowalem w
    > przegladarce cookiesy.

    Bez sensu. Trzeba było myśleć przed oglądaniem panienek.

    > zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony xp.

    Może i załatany, ale nieskonfigurowany - widać to choćby po OE.

    > Skad ta cholerna strona sie bierze i jak ją
    > skasowac,pomozcie.Czyscic rejestr?

    Pisać na właściwą grupę (pl.internet.pomoc). A jeszcze lepiej czytać od razu
    jej FAQ: http://evil.pl/pip/faq.html

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 6. Data: 2005-04-23 14:54:18
    Od: "kamelot" <k...@m...pl>

    Dzieki chłłopaki,ten AntuSpyWare załatwił te spamowe okienka,Jestescie
    niezastąpieni.Sorry za NTG,nie jestem lamerem ale człowiek szuka czasem
    pomocy...