  • 1. Data: 2005-04-21 22:14:01
    Temat: ISDN i ADSL AnnexB
    Od: "AZ" <a...@p...onet.pl>

    Czy do połączenia z internetem przez ISDN potrzebny jest modem ISDN czy
    wystarczy coś obsługujące AnnexB ?

    Potrzebuje urządzenia aby zrobić access point na ISDN i nie znalazłem nic z
    modemem isdn. Znalazłem z ADSL AnnexB (D-Link DSL-G664T).

    AnnexB służu do transmisji danych poprzez isdn, czy będzie działał z TP?
    Poprawcie mnie jeżeli coś pokręciłem.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-22 12:22:13
    Temat: Re: ISDN i ADSL AnnexB
    Od: lazy <l...@l...lazy.one.pl>

    Dnia 2005-04-22 00:14, Użytkownik AZ napisał:
    > Czy do połączenia z internetem przez ISDN potrzebny jest modem ISDN czy
    > wystarczy coś obsługujące AnnexB ?
    AnnexB to dsl po lini isdn, nie wiem czy tepsa oferuje neostrade na
    liniach isdn
    bo np. Netia napewno

    > Potrzebuje urządzenia aby zrobić access point na ISDN i nie znalazłem nic z
    > modemem isdn. Znalazłem z ADSL AnnexB (D-Link DSL-G664T).
    jesli chcesz sie loczyc przez isdn-owy odpowiednik 0202122 to annexB nie
    wystarczy

    --
    pozdrofka Lazy

  • 3. Data: 2005-04-22 21:12:27
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > liniach isdn
    > bo np. Netia napewno

    > jesli chcesz sie loczyc przez isdn-owy odpowiednik 0202122 to annexB nie

    Dzięki za odpowiedź. O to mi chodziło.

    ISDN_FAQ mówi, że usługi neostrada, DSL i SDI świadczony jest jedynie dla łączy
    analogowych - wiec w TP nie można.

  • 4. Data: 2005-04-23 17:05:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 22 Apr 2005 23:12:27 +0200,
    a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl> screamed:

    > Dzięki za odpowiedź. O to mi chodziło.
    > ISDN_FAQ mówi, że usługi neostrada, DSL i SDI świadczony jest jedynie dla łączy
    > analogowych - wiec w TP nie można.

    Choć nie jest to niemożność techniczna, a po prostu tepsiana... \:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 19:05:24 user up 10590 days, 7:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A)bort, R)etry, I)nfluence with large hammer.