  • 11. Data: 2013-02-28 16:19:14
    Temat: Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "DooMiniK" <b...@p...pl> wrote in message
    news:512f329f$1@news.home.net.pl...

    > Zastanawia mnie natomiast jak to się ma do komercyjnej usługi maila
    > hostowanego w home.pl, gdzie miałem "w pakiecie" serwer usenet.
    > Zapłaciłem swego czasu za 2-3 lata z góry za maila głównie po to,
    > żeby mieć pewny, 'zamknięty' serwer usenet.

    Zadaj im to pytanie oficjalnie - niech wiedzą, że parę osób jest
    zawiedzionych.
    Wysłałem im króciutkiego maila wyrażającego niezadowolenia - szybko
    odpowiedzieli:

    "Zachęcam do skorzystania z poniższych serwerów usenet:
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    które oferują te same funkcjonalności."

    Teraz lecę zapytać, gdzie powinienem przenieść domeny i emaila :-)

  • 12. Data: 2013-02-28 16:27:57
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Tu masz linka-protestuj: https://pomoc.home.pl/komunikaty/884

  • 13. Data: 2013-03-01 08:16:15
    Od: Bartosz Bartczak <l...@a...pl>

    Bardzo szybki news.atman.pl
    Mnie defaultowo nie wpuszczał ale napisałem do adminów i dodali moje
    pule PI do rutingu ;)
    Polecam

    Bartosz Bartczak

  • 14. Data: 2013-03-01 08:27:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hants napisa?(a):

    > "Drogi Użytkowniku
    > Informujemy, iż na dzień 4 marca 2013 r. zaplanowana została deaktywacja
    > serwera news.home.net.pl - rozwiązania, dla którego wsparcie zostało
    > zakończone."

    Jak żyć, Panie Adminie, jak żyć...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 15. Data: 2013-03-01 08:30:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DooMiniK napisa?(a):

    > Zapłaciłem swego czasu za 2-3 lata z góry za maila głównie po to,
    > żeby mieć pewny, 'zamknięty' serwer usenet.

    Dokładnie tak samo, z tego samego powodu, i ja zrobiłem. Płacenie za
    samą pocztę przestaje mieć sens.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 16. Data: 2013-03-01 10:57:48
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 28/02/2013 15:19, Hants wrote:
> [...]
    werow
    > które oferują te same funkcjonalności."
    >
    > Teraz lecę zapytać, gdzie powinienem przenieść domeny i emaila :-)

    Grzecznie odpisałem na maila wyrażając swoje niezadowolenie, brak
    odpowiedzi.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 17. Data: 2013-03-01 11:01:07
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 01/03/2013 07:30, januszek wrote:
    > DooMiniK napisa?(a):

    > Dokładnie tak samo, z tego samego powodu, i ja zrobiłem. Płacenie za
    > samą pocztę przestaje mieć sens.
    >
    > j.

    Na samym początku istnienia usługi płaciło chyba się za 5lat z góry
    i była dożywotnia usługa - przegabiłem ten moment ;-)
    No a home.pl tak głupim krokiem strzela sobie znowu w kolano. Uważam,
    że dla 'hostera' utrzymanie serwera usenet nie jest dużym problemem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 18. Data: 2013-03-01 12:45:54
    Od: Bartosz Bartczak <l...@a...pl>

    > [...]
    > No a home.pl tak głupim krokiem strzela sobie znowu w kolano. Uważam,
    > że dla 'hostera' utrzymanie serwera usenet nie jest dużym problemem.

    Biznes is biznes. Z newsów kasy nie mają więc i utrzymywanie tego, jest
    nieopłacalne zapewne dla home.pl
    Inna sprawa, że bardzo mało osób korzysta z newsów śmiem twierdzić np na
    podstawie popularnej kiedyś grupy pl.comp.os.linux.sieci czy
    pl.comp.os.linux kiedyś było ~20 wątków dziennie a dziś średnio jeden na
    dwa dni.

    Czyżby NEWSy umierały śmiercią naturalną?

  • 19. Data: 2013-03-01 13:19:50
    Od: Bartosz Bartczak <l...@a...pl>

    zapomniałem dodać.
    Pytam informatyka rocznik urodzenia 1989 o newsy a on mi odpowiada: a co
    to takiego? :)

  • 20. Data: 2013-03-01 14:29:48
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-02-28 16:19, Hants pisze:

    > "Zachęcam do skorzystania z poniższych serwerów usenet:
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    > które oferują te same funkcjonalności."

    Zwłaszcza news.onet.pl :-P