  • 11. Data: 2009-07-30 09:42:19
    Temat: Re: Debug - failed
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h4robi$t3o$1@news.onet.pl...
> [...]
    aspx (i nast?pne

    > Dzi?kuje - nie wiem jak to jest ?e pisze soft od 10 lat i nigdy nie
    > musia?em jako? szczeg?lnie debugowa? :)

    No to tym bardziej pozwolę sobie polecić

    Debuger. Usuwanie błędów z programów - John Robbins

    Stare, ale nadal jare.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 12. Data: 2009-08-04 19:45:41
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał:

    > Liczba wydaje wzrokowo patrząc się dość niska, gdyby chodziło o dane to
    > NULL pointer plus 45k offsetu... ale nie mam do tej teorii przekonania.
    > Może to być segment kodu, ale na to jakoś za mała liczba...

    Bawisz się we wróżkę? Czy autor nie powinien pokazać tego kawałka kodu i
    podać więcej danych? Np. na jakich OS działa, a co jest na komputerze z
    problemem?

    Remek

  • 13. Data: 2009-08-07 06:08:47
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" napisał:

    > Dziękuje - nie wiem jak to jest że pisze soft od 10 lat i nigdy nie
    musiałem
    > jakoś szczególnie debugować :)

    Piszesz soft od 10 lat i nie debugowałeś??? Chyba, że pisałeś przez te lata
    "Hello world" w Pascalu. Jeśli ktoś liznął choć trochę programowania, to juz
    wie, że pieprzysz głupoty. Spadaj i nie rób zamieszania. Programista z bożej
    łaski.

    PLONK

    Remek

  • 14. Data: 2009-08-09 12:39:15
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > juz
    > wie, że pieprzysz głupoty. Spadaj i nie rób zamieszania. Programista z

    Źle się wyraziłem, robię oczywiście debug lokalnie, ale nie miałem większych
    problemów at customer side - zawsze wiedziałem co się dzieje.

    Pzdr.
    Hyde

  • 15. Data: 2009-08-12 05:23:34
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" napisał:

> [...]

    "Czy autor nie powinien pokazać tego kawałka kodu i
    podać więcej danych? Np. na jakich OS działa, a co jest na komputerze z

    Nie masz zamiaru rozwiązać problemu, a tylko stwarzać szum informacyjny? Na
    podstawie tego co podałeś, to tylko wróżka.

    Remek