  • 11. Data: 2018-05-01 13:48:29
    Temat: Re: Debugowanie systemu na 8080
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 01.05.2018 13:41, J.F. wrote:

    > Moze zwarcie na plytce.
    > A bezposrednio na procesorze sprawdzales ?
    > Moze podstawka nie kontaktuje.

    Właśnie sobie uświadomiłem, że rozwiązane jest banalne. Zupełnie
    zapomniałem, że w przypadku tych dwóch linii połączenie miedzy
    procesorem i buforem szyny nie jest bezpośrednie. Przechodzą one przez
    układ tymczasowo zmieniający umożliwiający start z EPROM-u, który
    normalnie znajduje się pod adresem 0x0C00.
    Układ jest zdemontowany na czas testów, ale zapomniałem o mostkach
    przepuszczających te sygnały. Dodam je i powtórzę test. Wszystko jednak
    w tej chwili wskazuje na to, e procesor karmiony instrukcjami NOP
    prawidłowo wystawia na szynę adresową kolejne wartości.