  • 1. Data: 2009-03-15 22:44:18
    Temat: Dell XPS 16
    Od: "Norman" <a...@i...xxx.pl>

    Witam

    Czy zna ktos z grupowiczów jakis sklepik w Wawie, który mialby Della XPS 16
    od reki? Chcialbym zobaczyc jak spisuje sie ta nowa matryca RGB LED.

    Pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2009-03-16 09:30:28
    Temat: Re: Dell XPS 16
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Norman, lewak przebrzydly albo prawicowy pacan
    w wiadomosci gpjvgt$33n$...@n...interia.pl pobredza:

    > Witam
    >
    > Czy zna ktos z grupowiczów jakis sklepik w Wawie, który mialby Della
    > XPS 16 od reki? Chcialbym zobaczyc jak spisuje sie ta nowa matryca
    > RGB LED.

    Podpowiem, ze redaktorzy Notebookcheck.pl bardzo odradzaja XPS-y HD.
    Ponoc sie niemilosiernie grzeja i bardzo czesto halasuja wiatrakiem
    (Radeony zamiast NV).

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-03-16 16:19:26
    Od: "Norman" <a...@i...xxx.pl>

    > Podpowiem, ze redaktorzy Notebookcheck.pl bardzo odradzaja XPS-y HD. Ponoc
    > sie niemilosiernie grzeja i bardzo czesto halasuja wiatrakiem (Radeony
    > zamiast NV).

    Czytalem. Obecnie mam Sony (SZ61XN), który wg nich halasuje i grzeje sie
    jeszcze bardziej a ja uwazam, ze to do tej pory najlepszy komputerek jaki
    mialem:) Osobiscie polecam do testów podchodzic z duuuzym dystansem.
    Najlepiej jak czlowiek sam moze sie o czymstam przekonac.

    Pozdr.
    J.

  • 4. Data: 2009-03-16 16:30:49
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Norman, lewak przebrzydly albo prawicowy pacan
    w wiadomosci gpltb8$i36$...@n...interia.pl pobredza:

> [...]
    > komputerek jaki mialem:) Osobiscie polecam do testów podchodzic z
    > duuuzym dystansem. Najlepiej jak czlowiek sam moze sie o czymstam

    No jasne, ale bedziesz musial tych sesji macanych troche wiecej zrobic,
    aby wylowic takie mankamenty.

    --
    tbr