    From: PawelJ <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Delphi pomoc
    Date: Mon, 23 Feb 2009 22:50:41 +0100

    Witam,
    Studentem informatyki nie bylem i nie jestem. Ale kiedys pisalem troche
    mniejszych i wiekszych programow. Teraz mam jakas tam koncepcje programu
    (gierki typ 4x), ktora chce przetestowac. Calkiem prywatnie. Piszac
    jakis tam sobie porogram. Ale umiejetnosci do graficznego przedstwienia
    swiata jakby nie te. Poszukuje kogos, kto stworzylby modulik do
    wyswietlania na ekranie mapy ( i to z maksymalna iloscia objasnien). W
    Delphi. Ewentualnie odplatnie. Zadanie nie jest szczegolnie duze choc na
    pewno nie na jeden wieczor.
    Prosze o pomoc.
    PJ
    pawelprogram"MAPS"@poczta.onet.pl