  • 1. Data: 2010-01-08 15:32:59
    Temat: Denon DRA-455 instrukcja obsługi...
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Z reguły nie czytam instrukcji obsługi wogóle i bez problemu daję sobie radę z
    urządzeniami elektronicznymi. Jest jednak wyjątek.. Ampli-Tuner Denon DRA-455 ,
    który posiadam już 10 lat !!! Jak mi ktoś "podłubie" na klawiszach i chcę
    wrócić do swoich ustawień , to po kilku tygodniach przerwy w owym procederze ,
    bez instrukcji obsługi ani rusz. No i gdzieś mi się zapodziała ta cholerna
    instrukcja.
    Też niczego nie udało mi się wygooglać. Jak macie jakiś namiar , to bardzo
    proszę o podanie linka.

    A tak na marginesie , to mam JAK NAJGORSZE zdanie o Denonie. Jest to oczywiście
    oparte na moich doświadczeniach z tym sprzętem. 10 lat temu kupiłem cały zestaw.
    Amplituner , CD i kaseciak. Z kaseciaka prawie nie korzystałem , ale działa.
    Natomiast CD po 2 latach bardzo kulturalnego traktowania sprzętu zaczęło
    "przeskakiwać" (na oryginalnych płytach) , 3 razy oddałem do autoryzowanego
    serwisu , pomagało na jakiś czas i znowu to samo. W zeszłym tygodniu to
    badziewie połknęło mi 2 płyty. Boszsz , do Pani Nędzy , trochę kasy to
    kosztowało i g.wno z tego mam. Tymczasem w aucie mam jakieś badziewie za 3
    stówki (też 10 lat) , traktowane wyjątkowo niekulturalnie i ... działa bez
    zarzutu !!

    Pozdrawiam ,

    MH