  • 1. Data: 2010-01-08 07:23:29
    Temat: Step-Down w dużym zakresie, Uwe = 12-24V, Uwy=9V, Iwy = 200 - 600mA
    Od: michad <m...@g...com>

    Witam,

    Zanim przeszukam stosy dokumentacji, chętnie was podpytam koledzy ;).
    Jaka tania kostka w takim zakresie będzie bez problemu działać.
    Zrobiłem prototyp na układzie MC3306, ale przy zmianie prądu
    pobieranego z 200mA na 600mA,
    napięcie siada ok. 1V.
    Jak macie coś sprawdzonego to proszę o sugestie.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-01-08 13:59:59
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >pobieranego z 200mA na 600mA,
    >napięcie siada ok. 1V.
    >Jak macie coś sprawdzonego to proszę o sugestie.

    Pewnie jakiś problem z cewką.
    Ogólnie to archaiczny układ.

    Proponuję L5970D STM, natomiast inni zaproponują LM2575 National i podobne.
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2010-01-09 21:54:51
    Temat: FM1246 czy cóś podobnego - gdzie ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Albo ew. inna głowica FM/TV z I2C ? Chodzi o coś współczesnego, co by było
    dostępne długoterminowo i w ilościach kilku - kilkudziesięciu szt.
    Znaczy , niby niekoniecznie musi być sterowana akurat przez I2C - ale chyba
    nic innego się nie stosuje ?

    Gdzie toto można znaleźć ? Bo na przykład FM1246 to chyba NXP jest, ale
    jakoś nie mogę namierzyć...

    pozdr.