  • 1. Data: 2010-01-08 00:58:31
    Temat: dioda
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy istnieją jakieś diody o dużej upływności w kierunku zaporowym? nie
    zenerki oczywiście...

  • 2. Data: 2010-01-08 01:55:39
    Temat: Re: dioda
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Friday, January 8, 2010, 1:58:31 AM, you wrote:

    > czy istnieją jakieś diody o dużej upływności w kierunku zaporowym? nie
    > zenerki oczywiście...

    Schottki mają sporą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-01-08 02:10:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy istnieją jakieś diody o dużej upływności w kierunku zaporowym? nie
    > zenerki oczywiście...

    zdefiniuj co to znaczy duża upływność. Dla mnie duży Ir to większy niż
    1uA :) Ale jak cię zadowala coś rzędu 1mA to weź jakąś diodę prostowiczą
    Schottky.

    MD

  • 4. Data: 2010-01-08 08:34:44
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hi604e$cvp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > czy istnieją jakieś diody o dużej upływności w kierunku zaporowym? nie
    > zenerki oczywiście...

    Dioda 1N4007 równolegle z rezystorem.

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2010-01-08 09:49:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    zdefiniuj co to znaczy duża upływność. Dla mnie duży Ir to większy niż
    1uA :) Ale jak cię zadowala coś rzędu 1mA to weź jakąś diodę prostowiczą
    Schottky.

    właśnie o coś takiego mi chodzi, może Ktoś zna jakiś konkretny model
    dostępny w tme albo na allegro?

  • 6. Data: 2010-01-08 09:54:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mówicie o czymś takim?
    http://allegro.pl/item857562589_mur860_dioda_prostow
    nicza_8a_600v_cena_za_1szt.html

    tylko mi potrzeba mała gabarytowo...

  • 7. Data: 2010-01-08 09:55:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy może to? http://cyfronika.home.pl/semi/VIIIark3p6.htm

  • 8. Data: 2010-01-08 10:24:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no co jest, tme padło?

  • 9. Data: 2010-01-08 12:16:59
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > no co jest, tme padło?

    Wszyscy wyjechali szukać diód z dużym prądem upływu :-)

    --
    Desoft

  • 10. Data: 2010-01-08 12:46:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Wszyscy wyjechali szukać diód z dużym prądem upływu :-)

    bo zagadnienie jest takie, czy taka dioda rozładuje mi do zera kondensator
    10uF i w jakim czasie? dioda i kondensator połączone szeregowo i dołączone
    do zasilania i masy...