  • 1. Data: 2013-01-06 22:52:37
    Temat: Dewastacja aut w Łodzi
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    Witam,

    Drodzy grupowicze, jestem już tutaj z Wami ładnych parę lat. Słuchając
    Waszych rad od początku użytkowania samochodów nie miałem nigdy
    stłuczki, ale jak widać to nie wystarcza. Dzisiaj w nocy z soboty na
    niedzielę, ktoś zrobił sobie "marsz" po samochodach w Łodzi na Retkini,
    w tym i po moim.

    Na policji usłyszałem, że jestem już dzisiaj 13-14 osobą której dotyczy
    ta sprawa. Smutne to a serce boli jak się patrzy, co zostało z nowego
    nabytku :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2013-01-06 23:03:33
    Temat: Re: Dewastacja aut w Łodzi
    Od: k...@g...com

    Smutne to. Tylko wiesz co. Tego nie robią ufole. To robią nasze dzieci, sąsiedzi,
    koledzy z pracy i my sami. I to jest dopiero smutne.

  • 3. Data: 2013-01-07 07:41:36
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 23:03, k...@g...com pisze:
    > Smutne to. Tylko wiesz co. Tego nie robią ufole. To robią nasze dzieci, sąsiedzi,
    koledzy z pracy i my sami. I to jest dopiero smutne.

    dokładnie.
    u mnie kilka lat temu była podobna sytuacja, nawet jakiś dziadek ich
    widział i szedł za nimi - ale nie miał komórki i nie zadzwonił na policję...
    Udało się ich zatrzymać, zatrzymany powiedział do mnie 'ja cię znam' - i
    faktycznie, chyba do tej samej podstawówki chodził co ja bo jakoś z
    wyglądu go kojarzyłem :/
    Po miesiącu przyszło umorzenie (pamiętam jak dziś "...ponieważ
    podejrzanego nie ma w miejscu zamieszkania, a jest potrzebny do
    kontynuowania sprawy" nosz kurwa, pewnie dzielnicowy zadzwonił
    domofonem, zapytał czy jest pan xxx, usłyszał 'nie ma mnie w domu' i
    poszedł...
    Takie niestety mamy prawo...

    Lukasz