  • 1. Data: 2013-01-07 05:46:58
    Temat: wracam po przerwie.. i zmieniłem auto
    Od: Michał <m...@g...pl>

    cześć po przerwie!

    Ale mnie tu dawno nie było (od kiedy usenet.gazeta.pl wyłączyli) :)
    no ale jakieś 12 letnie technologie odpalone i działa to!! :) prawie
    jak windows 3.11 ;)

    Zmiany zmiany, zmiany

    Po 8 (9?) latach jeżdżenia safranami (moje pierwsze auto)
    przyszedł czas na zmiany z 2.5 (sztuk) safrane zostało
    mi już tylko tylko 1.5... (L5 2.5volvo i V6 3.0reno)
    I przesiadłem się na BMW (jakieś 3 mc temu) - to teraz
    moje główne auto i się do dresolota przywyczaić nie mogę...

    czy ktoś skutecznie się przesiadł z francuza do niemca i był
    zadowolony ? czy po nocach się Citroen C6 śni, a Vel Satis
    przypomina na każdym zakręcie kiedy dupa wyprzedza przód (mimo DSC)
    i Laguna II kiedy latarnia się zbliża a Safrane jak trzeba przez
    próg i dziurę przejechać w ciszy 150km/h i wyhamować na 90 metrach?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-01-07 05:51:18
    Temat: Re: wracam po przerwie.. i zmieniłem auto
    Od: Michał <m...@g...pl>

    On 1/7/2013 5:46 AM, Michał wrote:
> [...]
    > i Laguna II kiedy latarnia się zbliża a Safrane jak trzeba przez
    > próg i dziurę przejechać w ciszy 150km/h i wyhamować na 90 metrach?

    No i podpis źle widoczny, popracuje nad tym, bo coś spacji mozilla
    nie przyjmuje.

    Popisano:
    " Michał"

  • 3. Data: 2013-01-07 09:25:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-01-07 05:46, Michał pisze:

    > czy ktoś skutecznie się przesiadł z francuza do niemca i był
    > zadowolony ?

    Niestety i ja.
    Po R25 i Safranie przyszła era Passata.
    Może to i praktyczne, ale kudy mu do "Francuzów". :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2013-01-07 12:25:27
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-07 09:25, WW pisze:

    > Niestety i ja.
    > Po R25 i Safranie przyszła era Passata.
    > Może to i praktyczne, ale kudy mu do "Francuzów". :-(

    pewnie zależy co za bmw kupił... bo Passat pewnie nie dorówna francuzowi
    wygodą, ale BMW serii 7 już pewnie tak (na pewno seria 5 przewyższa
    Passata, ale z francuzów to mam tylko Kangoo ;)

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-01-07 12:26:32
    Od: dddddd <n...@w...pl>

> [...]

    > i Laguna II kiedy latarnia się zbliża a Safrane jak trzeba przez
    > próg i dziurę przejechać w ciszy 150km/h i wyhamować na 90 metrach?

    zgaduję że kupiłeś jakiegoś starego trupa, może najpierw sprawdź
    zawieszenie i wymień opony?

    Lukasz

  • 6. Data: 2013-01-08 21:59:19
    Od: Michał <m...@g...pl>

    On 1/7/2013 9:25 AM, WW wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Mnie już korci powrót, ale się uparłem że chwilę
    pojeżdżę może będą dobre :)

    R25 nigdy nie miałem a tam się ponoć drzwi same domykały ;)

    Z tym że BMW to auto zaprojektowane pod to żeby się zabić
    i ma błędy w sofcie od trakcji, z niemieckiego jeszcze korci
    mnie Merc z ABC, będzie trochę fancuskiej duszy (choć tu też
    trochę softu po ekranach poznaje że francusko - holenderski).

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2013-01-08 22:03:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-07 12:26, dddddd pisze:

    > zgaduję że kupiłeś jakiegoś starego trupa, może najpierw sprawdź
    > zawieszenie i wymień opony?

    i skrzynie

    --
    venioo

  • 8. Data: 2013-01-08 22:24:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-07 05:46, Michał pisze:
    (...)
    > czy ktoś skutecznie się przesiadł z francuza do niemca i był
    > zadowolony ?

    Nie :(

  • 9. Data: 2013-01-09 09:05:00
    Od: Michał <m...@g...pl>

    On 1/8/2013 10:03 PM, v...@i...pl wrote:

    > i skrzynie

    Zawieszenie i skrzynia ok, zresztą znowu podobny model
    do francuza :) zf 5hp30 :) zmienia ok

    Opony już ma nowe :) bo stare się starły poprzednikowi

    btw. nie widzę postów od "dddddd" jaki serwer polecacie
    (bo wcześniesz przez gazetę używałem) ?

    A we francuzie uszkodziłem skrzynie -tez ZF'a po wymianie oleju.. :(

  • 10. Data: 2013-01-10 09:58:08
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2013-01-09 09:05, Michał pisze:
    > btw. nie widzę postów od "dddddd" jaki serwer polecacie
    > (bo wcześniesz przez gazetę używałem) ?

    nie, nie, to mi polećcie jakiś serwej jeśli task.gda.pl nie chce mi
    zsynchronizować p.m.s, a ma to działać u większości dostawców (a
    koniecznie na neostradzie i internecie z t-mobile

    Lukasz