  • 1. Data: 2006-11-08 10:33:40
    Temat: DialNet Biznes z Dialogu
    Od: Zapf <a...@i...org>

    Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś na temat jakości działania usługi
    DialNet Biznes w Dialogu? Od technika dowiedziałem się, że jest to łącze
    symetryczne oparte o SHDSL, do klienta routowany jest standardowo jeden
    adres IP, można starać się o przydział większej ilości - czyli w teorii
    jest to usługa wzorowana na Polpaku

    Przede wszystkim chciałbym wiedzieć jak jest z routingiem do TPSA i do
    reszty świata w tej usłudze?

    --
    Zapf Chancey

  • 2. Data: 2006-11-08 14:34:10
    Temat: Re: DialNet Biznes z Dialogu
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Zapf napisał(a):
> [...]
    > jest to usługa wzorowana na Polpaku
    >
    > Przede wszystkim chciałbym wiedzieć jak jest z routingiem do TPSA i do

    ja styku z dialogiem nie mam (nie mozemy dogadać się o $ ) ale
    szkielet rewelacyjny nie jest
    widze, ze duże czasy na styku TP-Dialog
    styk z atmanem dłuuuuugo pozostawial wiele do życzenia
    ostatnio zaobserwować można czasy rzędu setek ms do polskich portali

    bardzo długo nie było ich w pl-ix
    tzn, byli, ale jakby "na papierze"

    a jaką cene dostałes?
    (może na priv?)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2006-11-09 15:21:24
    Od: Zapf <a...@i...org>

    icek napisał(a):
    > a jaką cene dostałes?
    > (może na priv?)

    600zł za 1Mbps, ale chyba nie skorzystam

  • 4. Data: 2006-11-09 16:39:34
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Zapf napisał(a):

    > 600zł za 1Mbps, ale chyba nie skorzystam
    czyli cena standardowa :D

    btw, podali Ci gdzie możesz przetestowac ich łącze?
    jakies tracerouty, pingi, lg etc?

    --
    pozdros
    icek