  • 1. Data: 2006-11-03 19:41:10
    Temat: Łącza dzierżawione TPSA - coś robię/robimy
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    witam,
    sorry za nowy wątek, ale nie chciałem żeby zginęło w tle.
    Na środę, 15 listopada jestem umówiony z Panią Prezes - osobiście.
    Właśnie w sprawie nowego cennika tp będzie się toczyć rozmowa,
    tak więc jeżeli macie jakieś sugestie to piszcie, na grupe i na priv.
    Być może nie ja jedyny na taką rozmowę jade - ale jeżeli jednak
    jedyny to może to być ważne.

    Marcin

  • 2. Data: 2006-11-03 21:42:44
    Temat: Re: Łącza dzierżawione TPSA - coś robię/robimy
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Moze przy okazji warto poruszyc kwestie mozliwosci wejscia w kanalizacje, tj
    zarowno sam cennik jak i uporczywe BMT.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 3. Data: 2006-11-04 15:42:35
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Adam Wołk-Jankowski napisał(a):
    > Moze przy okazji warto poruszyc kwestie mozliwosci wejscia w kanalizacje, tj
    > zarowno sam cennik jak i uporczywe BMT.

    Właśnie napisałem w tej sprawie mail do Marcina, gdyż ja też jestem
    umówiony na spotkanie.
    Mam w związku z tym propozycję, abyście zgłosili nam wszystkie
    zastrzeżenia co do polityki TPSA, jakie spotykacie w swojej praktyce.
    Prosiłbym o przemyślaną i konkretną formę, bo chciałbym zawrzeć to w
    jakimś dokumencie, który zgłaszający uwagi dostaliby zwrotną pocztą do
    akceptacji. Chodzi o to, żeby był to konkretny głos operatorów
    telekomunikacyjnych zawierający gotowe rozwiązania. Sądzę, że UKE
    brakuje konsultacji w naszym środowisku, a to byłby jakiś krok naprzód.

    --
    z.

  • 4. Data: 2006-11-06 11:24:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Marcin Kuczera wrote:

    > witam,
    > sorry za nowy wątek, ale nie chciałem żeby zginęło w tle.

    to ja dopisze ze wg. informacji otrzymanej z Urzedu, UKE ma do
    konca tego tygodnia umiescic na swojej stronie stanowisko w sprawie.

    --

    wykaz rozumów telefonicznych.

  • 5. Data: 2006-11-06 11:52:40
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > to ja dopisze ze wg. informacji otrzymanej z Urzedu, UKE ma do
    > konca tego tygodnia umiescic na swojej stronie stanowisko w sprawie.

    To calkiem niezle majac na uwadze fakt, ze pismo, ktore wyslalismy do
    nich 25.10 nie ma jeszcze przydzielonej osoby do opieki... :)

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 6. Data: 2006-11-06 11:58:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jarek Pudelko wrote:

    > To calkiem niezle majac na uwadze fakt, ze pismo, ktore wyslalismy do
    > nich 25.10 nie ma jeszcze przydzielonej osoby do opieki... :)

    kolega w piatek skonsultowal sie telefonicznie i tak go poinformowano.

    --

    wykaz rozumów telefonicznych.

  • 7. Data: 2006-11-08 09:59:49
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Czesc

    Dostalismy dzisiaj pismo z krakowskiej delegatury UKE (przesylane do
    Dyrektora Rynku Hurtowego UKE) z informacja, ze problem jest ogolopolski
    i dotyczy operatora majacego dominujaca pozycje na rynku dzierzawy laczy
    teleinformatycznych. Sprawa jest zlozona etc.

    To tylko taki pozytywny sygnal ale wazne, ze TP zostala uznana za
    dominujacego operatora w tej kwestii. To daje UKE jakies pole do manewru.
    Z niecierpliwoscia czekamy na zajecie stanowiska :)

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 8. Data: 2006-11-08 10:40:51
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    Jarek Pudelko napisał(a):
> [...]
    > dominujacego operatora w tej kwestii. To daje UKE jakies pole do manewru.
    > Z niecierpliwoscia czekamy na zajecie stanowiska :)

    AFAIR TPSA została uznana za operatora dominującego w tym segmencie
    rynku już w roku 2003.

    --
    z.

  • 9. Data: 2006-11-10 15:35:53
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > to ja dopisze ze wg. informacji otrzymanej z Urzedu, UKE ma do
    > konca tego tygodnia umiescic na swojej stronie stanowisko w sprawie.

    Nie wiem do kiedy trwa w UKE tydzien, ale tak jak sie spodziewalem, nie
    ma zadnej informacji na ten temat :(

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 10. Data: 2006-11-10 16:55:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jarek Pudelko wrote:

    > Nie wiem do kiedy trwa w UKE tydzien, ale tak jak sie spodziewalem, nie
    > ma zadnej informacji na ten temat :(

    ano, cos kiepsko. moze w poniedzialek kolege ktory rozmawial namowie
    zeby jeszcze sprobowal pociagnac za jezyk w tym temacie.

    --

    wykaz rozumów telefonicznych.