  • 1. Data: 2009-05-31 22:38:20
    Temat: Dioda szybka vs dioda schottky
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Czy Szanowni Czytelnicy wiedza dlaczego dla diody schottky nie jest podawany
    parametr trr (czas przelaczenia diody) ktory jest podawany dla diod szybkich
    i ultraszybkich?
    Ktora z nich (UF czy schottky) szybciej odzyskuje wlasnosci zaporowe i jakie
    to są czasy (rząd) dla diody schottky'ego?
    Dlaczego pojemnosc złącza dla diod schottky jest wieksza niz dla diod
    szybkich i czy bedzie ona odgrywala role lub miala jakis wplyw na dlugosc
    czasu odzyskiwania wlasciwosci zaporowych diody podczas szybkiego
    przelaczania?
    Zapraszam do dyskusji.

  • 2. Data: 2009-06-01 09:24:29
    Temat: Re: Dioda szybka vs dioda schottky
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 00:38:20 +0200, roxy napisał(a):

    > Czy Szanowni Czytelnicy wiedza dlaczego dla diody schottky nie jest
    > podawany parametr trr (czas przelaczenia diody) ktory jest podawany dla
    > diod szybkich i ultraszybkich?
    Bo Schottky nie ma praktycznie pradu rr (brak czasu rekombinacji). Jedyny
    to ten co laduje pojemnosc.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2009-06-01 14:59:28
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 1.06.09 (poniedziałek), 'roxy' napisał(a):

    > Czy Szanowni Czytelnicy wiedza dlaczego dla diody schottky nie jest podawany
    > parametr trr (czas przelaczenia diody) ktory jest podawany dla diod szybkich
    > i ultraszybkich?

    Np. dla BAS85 (małosygnałowa) Vishay podaje trr=5ns...
    Dla diod małej mocy można trr jeszcze spotkać, ale dla większych prądów już
    nie widziałem, nie wiem z czego to wynika...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2009-06-02 07:38:39
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "Dykus" <d...@s...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > już
    > nie widziałem, nie wiem z czego to wynika...

    Datasheet CTB-34 (40V 15A) podaje trr=100ns.