  • 1. Data: 2009-05-31 19:57:08
    Temat: Wierkarka do otworow w PCB
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Czy ktos uzywa wiertarki WELLEMAN VTHD03? (Mini wiertarka precyzyjna z
    akumulatorem)
    Prosze o opinie uzytkownikow. Mozna ja nabyc na allegro za 92zl ale
    znalazlem ja rowniez w sklepie internetowym za cene 50zl wraz z 60cioma
    akcesoriami.
    A moze jest cos lepszego w cenie do 120zl do wiercenia otworów laminacie?

  • 2. Data: 2009-06-02 18:25:26
    Temat: Re: Wierkarka do otworow w PCB
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gvunen$vus$1@news.onet.pl>, k...@o...pl says...

> [...]
    > akcesoriami.
    > A moze jest cos lepszego w cenie do 120zl do wiercenia otworów laminacie?

    To ja Ci powiem, że kupiłem kiedyś TOPEXa tani był w fajnej walizeczce,
    miał też kilkadziesiąt akcesoriów.
    Ale nie był przygotowany do montowania wierteł .8 czy 1mm. Generalnie to
    miał trzy końcówki pasujące do tych akcesoriów. Ja muszę kombinować typu
    koszulka z przewodu na wiertło i dopiero potem do wiertarki, więc patrz,
    żeby miała normalną regulowaną zakrędaną końcówkę.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-06-03 19:55:51
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    glatocha <g...@g...com> wrote:

    > Ja muszę kombinować typu koszulka z przewodu na wiertło

    Lepiej sprawdza się folia aluminiowa.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 4. Data: 2009-07-10 10:08:50
    Od: misz1979 <m...@g...com>

    On Jun 2, 8:25 pm, glatocha <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > koszulka z przewodu na wiertło i dopiero potem do wiertarki, więc patrz,
    > żeby miała normalną regulowaną zakrędaną końcówkę.

    Witam.

    Słuchajcie nie ma co kombinować na allegro są do kupienia te mini
    końcóweczki (nawet nie dużo kosztują) pasujące do tych tanich np.
    Topexów.