  • 1. Data: 2013-06-07 01:56:22
    Temat: Diody podczerwone/podczerwieni
    Od: "121212" <1...@1...12>

    Witajcie,

    poniewaz nie siedze w temacie - potrzebne sa (bardzo) mocne w/w diody w
    (bardzo) dobrej cenie.

    Czy mozecie mi podpowiedziec na ktory parametr powinienem szczegolnie
    zwrocic uwage?
    Polecicie sprawdzonych producentow ktorych elementy sa dostepne w PL?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-08 00:48:28
    Temat: Re: Diody podczerwone/podczerwieni
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "121212" <1...@1...12> wrote in message
> [...]
    > uwage?
    > Polecicie sprawdzonych producentow ktorych elementy sa dostepne w PL?

    najpier musialbys doprecyzowac jakie diody, ile, oraz jakiej podczerwieni

  • 3. Data: 2013-06-09 03:29:18
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "121212" <1...@1...12> wrote in message
    >
    > najpier musialbys doprecyzowac jakie diody, ile, oraz jakiej podczerwieni

    Jak bardzo niewidzialnej...

    --
    Darek