  • 1. Data: 2010-04-12 08:10:44
    Temat: Discovery HD Showcase w N-TV ....
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam :-)
    Od jakiegoś czasu na tym kanale leci informacja, że w środy o 21:00 CET
    ma być emitowany blok Turbo Wednesday z ciekawymi programami
    motoryzacyjnymi, jednak w programie nic takiego nie ma. Czy N-TV ma
    własną ramówkę dla tego kanału ??

    Pozdro
    WOJtek

  • 2. Data: 2010-04-12 10:14:03
    Temat: Re: Discovery HD Showcase w N-TV ....
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Clawfinger pisze:
> [...]
    > ma być emitowany blok Turbo Wednesday z ciekawymi programami
    > motoryzacyjnymi, jednak w programie nic takiego nie ma. Czy N-TV ma

    nic na temat nie słyszałem.
    poza tym teraz ten program jest z jednego transpondera, więc nie ma
    rozgraniczeń.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-04-12 19:22:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.04.2010 10:10, Clawfinger pisze:
> [...]
    > ma być emitowany blok Turbo Wednesday z ciekawymi programami
    > motoryzacyjnymi, jednak w programie nic takiego nie ma. Czy N-TV ma

    gdzie to znalazłeś?
    przeleciałem epg i nic nadzwyczajnego nie ma

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-04-13 10:21:53
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 12.04.2010 21:22, pawell32 pisze:

    > gdzie to znalazłeś?
    > przeleciałem epg i nic nadzwyczajnego nie ma

    Chwalą się tym w blokach reklamowych :-)

    WOJtek

  • 5. Data: 2010-04-13 10:50:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Clawfinger pisze:

    > Chwalą się tym w blokach reklamowych :-)

    może chodzi o programy typu poturbowani...