  • 1. Data: 2010-04-12 11:40:48
    Temat: telewizor lcd z dobrym dźwiękiem
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Który telewizor LCD może pozytywnie zaskoczyć jeśli chodzi o dźwięk.
    Samsung b450 jest kiepski np pod tym względem - dźwięk bardzo plaski.

  • 2. Data: 2010-04-12 12:56:21
    Temat: Re: telewizor lcd z dobrym dźwiękiem
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:
    > Który telewizor LCD może pozytywnie zaskoczyć jeśli chodzi o dźwięk.
    > Samsung b450 jest kiepski np pod tym względem - dźwięk bardzo plaski.

    philipsy mają fajne głośniczki

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-04-12 13:09:18
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Apr 2010 14:40:48 +0300, "n." <f...@w...pl> wrote:

    >Który telewizor LCD może pozytywnie zaskoczyć jeśli chodzi o dźwięk.
    >Samsung b450 jest kiepski np pod tym względem - dźwięk bardzo plaski.

    ojciec ostatnio sobie kupil LG 37LH5000 - i dzwiek taki sobie. Poza
    tym brakuje tam wyjscia audio (analogu) - jest tylko spdif, co nie
    rozwiazuje tematu, bo chcial podlaczac wzmacniacz aby miec niezaleznie
    sluchawki (z wiezy). Wyjscie na sluchawki jest, ale rozlacza glosniki,
    co nie rozwiazuje tematu, bo mama tech chce sluchac. Nie zauwazyl i
    teraz kombinuje z audio wyciagnietym ze zlaczki scart.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-04-12 13:34:42
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    k.pl...
    > Który telewizor LCD może pozytywnie zaskoczyć jeśli chodzi o dźwięk.
    > Samsung b450 jest kiepski np pod tym względem - dźwięk bardzo plaski.

    Sony, przynajmniej mnie zaskoczył b. pozytywnie (w przeciwieństwie do
    Samsungów).
    Wyjście na słuchawki nie musi rozłączać głośników - można ustawić (to
    odnośnie posta od a...@p...pl)

  • 5. Data: 2010-04-12 14:40:06
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    n. wrote:

    > Który telewizor LCD może pozytywnie zaskoczyć jeśli chodzi o
    > dźwięk. Samsung b450 jest kiepski np pod tym względem - dźwięk
    > bardzo plaski.

    Sony nadstatystycznie dobrze brzmi.

    --
    brak sygnaturki