  • 1. Data: 2011-07-05 10:32:07
    Temat: Dla kinoplex.gazeta.pl jestem za granicą
    Od: M <m...@g...com>

    Problem niedawno tu poruszany - geolokalizacja. Jestem małym lokalnym
    ISP, mam adresację PI /23 od RIPE, wszystko wydaje się poprawnie
    zarejestrowane. Zgłosiłem do maxmind.com, hostip.info, 42.pl - dość
    szybko wpisali, vod.onet.pl po kilku dniach od zgłoszenia mailem też
    dopisał do swojej listy i działa, ale kinoplex.gazeta.pl niestety
    nadal moi klienci nie mogą oglądać. Twierdzi że jestem poza granicami
    kraju, może nie jestem na bieżąco (nie czytam gazet) ale chyba Kaszuby
    nadal są w Polsce :). Dodzwonić się do gazety bardzo trudno,
    zgłaszałem mailowo na pomoc małpa agora kropka pl kilka tygodni temu i
    niestety zero odzewu.

    Chwilowo dałoby się obejść problem stawiając proxy na leżącym odłogiem
    DSL-u (jeszcze do grudnia, potem bye bye &tp - chyba że w międzyczasie
    piekło zamarznie i na DSL będzie można uruchomić BGP), ale może ktoś z
    GazWyb lub mający tam jakieś kontakty czyta tę grupę i może pomóc?
    Przy okazji - jeśli zna ktoś jeszcze inne serwisy oprócz wymienionych
    wyżej, gdzie warto zgłosić swoją lokalizację - proszę napiszcie.

  • 2. Data: 2011-07-15 18:59:51
    Temat: Re: Dla kinoplex.gazeta.pl jestem za granicą
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-07-05 10:32, M <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > nadal są w Polsce :). Dodzwonić się do gazety bardzo trudno,
    > zgłaszałem mailowo na pomoc małpa agora kropka pl kilka tygodni temu i

    A może warto spróbować to zgłosić przez formularz, tak jak piszą na
    stronie?

    http://kinoplex.gazeta.pl/vod/1,109533,8908123,Kinop
    lex_gazeta_pl__jak_to_dziala.html
    -> Dlaczego nie mogę oglądać filmów poza granicami Polski?