  • 1. Data: 2011-06-30 18:10:28
    Temat: raport uke o infrastrukturze
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/44/18/44186/Raport_po
    krycia_RP_UKE.pdf

  • 2. Data: 2011-06-30 19:08:51
    Temat: Re: raport uke o infrastrukturze
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-06-30 20:10, brum pisze:
    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/44/18/44186/Raport_po
    krycia_RP_UKE.pdf

    No i wyszło na to, że to my nic nie umiemy, albo nie chcemy. A u mnie
    pracownik siedział nad raportem ponad 2 tygodnie (a mam małą sieć) -
    zrobił go bardzo dokładnie, a i tak nie dało się zweryfikować (offline
    działało, online przy wgraniu już nie). O tym, że weryfikatory się
    zmieniały i były niespójne w raporcie nic nie ma.

    Wysłałem dane na CD. Nie chcę wierzyć w spiskową teorię dziejów, ale
    aktualnie mam kontrolę z UKE - może zbieg okoliczności ....

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 3. Data: 2011-06-30 20:12:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello brum,

    Thursday, June 30, 2011, 8:10:28 PM, you wrote:

    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/44/18/44186/Raport_po
    krycia_RP_UKE.pdf

    Jakie trzeba mieć parcie na szkło, żeby w oficjalnym raporcie
    wysokiego urzędu państwowego umieszczać swoje zdjęcie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-07-01 07:04:18
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Thu, 30 Jun 2011 21:08:51 +0200, crazy bejbi wrote:

> [...]
    > działało, online przy wgraniu już nie). O tym, że weryfikatory się
    > zmieniały i były niespójne w raporcie nic nie ma.

    Oj tam, oj tam
    Bo to ISP są źli, wymagają od UKE żeby im dostarczyło *działających*
    narzędzi do generowania raportów - a to nie łaska samemu sobie
    oprogramowanie napisać? Czego jeszcze ci ISP będą od UKE chcieli? Może
    jeszcze żeby im zapewnił SLA na poziomie 90% od dostawców za darmo, jak
    to jest planowane dla odbiorców prywatnych?
    Kto to widział, skoro urzędnik tak mówi taka jest prawda i tak ma być.
    A jeśli fakty przeczą temu co mówi urzędnik? No cóż, tym gorzej dla
    faktów...

    --
    Martin Fox

  • 5. Data: 2011-07-01 09:07:09
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 1 Jul 2011 07:04:18 +0000 (UTC), Martin Fox napisał:

> [...]
    > jeszcze żeby im zapewnił SLA na poziomie 90% od dostawców za darmo, jak
    > to jest planowane dla odbiorców prywatnych?

    Jak już pisałem UKE ma _miesiąc_ czasu na reakcję przy zakłócanej radiolinii.
    Na pasmo płatne oczywiście. Nijak nie potrafię tego dopasować do tych 90%.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB