  • 1. Data: 2014-10-26 20:12:56
    Temat: Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci
    Od: l...@g...com

    Natrafilem w necie na ciekawe porownanie cen:

    http://dacia-duster.audik.eu/2014/02/uzywany-duster-
    trzyma-cene/

    Zakladac ze nowy, przyzwoicie wyposaozny duster, po rabacie to okolo 62 tysiecy
    zlotych, no to mamy po 4 latach zaledwie 36% utraty wartosci a nominalnie jedynie 460
    zl miesiecznie. To chyba extra? Zna ktos drugie takie auto?

    P.S.
    Sprawdzilem ceny na allegro i mniej wiecej sie zgadza!

  • 2. Data: 2014-10-26 20:37:56
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Uzytkownik <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > tysiecy zlotych, no to mamy po 4 latach zaledwie 36% utraty wartosci a
    > nominalnie jedynie 460 zl miesiecznie. To chyba extra? Zna ktos drugie

    to ta? http://skroc.pl/09d2b

    Ajgul

  • 3. Data: 2014-10-26 20:44:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-26 20:12, l...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > P.S.
    > Sprawdzilem ceny na allegro i mniej wiecej sie zgadza!

    porównanie nie trzyma się kupy.
    A SX4 roczne jest nawet droższe niż nowe ;)

    Artykul jedynie pokazuje, że Ford Focus najbardziej traci na wartości.
    DOdatkowo nieprawdą jest, że po 3 latach auto jest warte 50% ceny zakupu
    - mi się to nie sprawdza w żadnym dotychczasowym aucie (wychodzi mi, że
    50% to auto 4-5cio letnie).

  • 4. Data: 2014-10-26 22:05:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <l...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...
> [...]
    trzyma-cene/

    > Zakladac ze nowy, przyzwoicie wyposaozny duster, po rabacie to okolo 62

    Co znaczy przyzwoicie?
    Jak dla mnie jedyna przyzwoita wersja to byl najbogatszy Prestige, a i tak
    jest slabo wyposazony, w porównaniu do konkurencji (fakt, jeszcze drozszej).

    A nie chcesz rocznego kupic?

  • 5. Data: 2014-10-27 06:46:15
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-10-26 20:12, l...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > P.S.
    > Sprawdzilem ceny na allegro i mniej wiecej sie zgadza!

    Witam,
    Tak wygladaja ceny wieszkosci uzywanych samochodow. To ze jakies tam
    statystyki staraja sie nam wmowic ze 3 latek to 50% to pewnie lobby
    importerow uzywany, zeby nie kupowac nowych aut.
    50% traca jedynie bardzo drogie auta, ale popularne to 50% osiagaja
    dopiero po 5 latach. Oczywiscie jak popatrzysz na allegro, bo znajdziesz
    sporo szrotow za 50% w wieku 3 lat. Ale chyba nie o szrotach tutaj
    rozmawiamy.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2014-10-27 08:23:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-26 20:44, AL pisze:
    > DOdatkowo nieprawdą jest, że po 3 latach auto jest warte 50% ceny zakupu
    > - mi się to nie sprawdza w żadnym dotychczasowym aucie (wychodzi mi, że
    > 50% to auto 4-5cio letnie).

    a mi się sprawdziło - 3-latka kupiłem za 50% ceny, 5-latka sprzedałem za
    niecałe 30% wartości nowego

    Łukasz

  • 7. Data: 2014-10-27 09:43:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Oct 2014 08:23:44 +0100, w <m2krtp$op0$1@dont-email.me>, dddddddd
    <f...@e...com> napisał(-a):

    > a mi się sprawdziło - 3-latka kupiłem za 50% ceny, 5-latka sprzedałem za
    > niecałe 30% wartości nowego

    Zależy jaki 3-latek i jaki 5-latek.
    Auta w stanie grubo poniżej przeciętnego tak chodzą.

  • 8. Data: 2014-10-27 14:02:14
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-27 09:43, r...@k...pl pisze:

    > Zależy jaki 3-latek i jaki 5-latek.
    > Auta w stanie grubo poniżej przeciętnego tak chodzą.

    mowa o octavii II 2.0TDI - kupiłem 3-letnią za 34000zł, stan dobry,
    przebieg 180.000km. Sprzedałem 5-letnią z przebiegiem 280.000km w dobrym
    stanie za 20.000zł - ale ja nie lubię się bujać ze sprzedażą pół roku i
    za dodatkowe 1000zł czekać tyle na kupca, nie skręcam też licznika żeby
    dostać 2000zł więcej.
    Nowe takie auto - na pewno ponad 70.000zł (ksenony, climatronic,
    tempomat itp.)

    Łukasz

  • 9. Data: 2014-10-27 18:35:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.10.2014 o 14:02, dddddddd pisze:
    > ale ja nie lubię się bujać ze sprzedażą pół roku i za dodatkowe 1000zł

    Oooo, czyli nie jestem jedyny "normalny". Dobrze wiedzieć.

    --
    anacron