  • 1. Data: 2014-10-26 15:16:56
    Temat: niemieckie taksówki
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Kiedyś zaraz po tym, jak czarna komuna upadła (lata 90-te)
    często można było na ulicach zobaczyć charakterystyczne
    zółte auta po niemieckich taksówkach. Najczęściej MB124
    VW Passaty. Co się stało z tymi autami, bo jakoś teraz
    ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

  • 2. Data: 2014-10-26 15:38:41
    Temat: Re: niemieckie taksówki
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-10-26 15:16, megrims pisze:
> [...]
    > VW Passaty. Co się stało z tymi autami, bo jakoś teraz
    > ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

    Biorąc pod uwagę, że statystycznego Kowalskiego stać dzisiaj na 5-8
    letnie auto z realnym przebiegiem 150-200 tyś, to po co komu 10 letnia
    ex-taryfa z przebiegiem 1,5 mln i tapicerką zniszczoną przez tysiące
    klientów?

  • 3. Data: 2014-10-26 16:19:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > Kiedyś zaraz po tym, jak czarna komuna upadła (lata 90-te)
    > często można było na ulicach zobaczyć charakterystyczne
    > zółte auta po niemieckich taksówkach. Najczęściej MB124
    > VW Passaty. Co się stało z tymi autami

    zmarł gościu co miał dojście w berlińskiej korporacji

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 4. Data: 2014-10-26 16:31:44
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 15:16:56 +0100, megrims napisał(a):
    > Co się stało z tymi autami, bo jakoś teraz
    > ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

    Trochę tego jest w sprzedaży. Sprawdziłem tylko kilka podstron (a jest
    kilkanaście) na allegro okularników:
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-22-cdi-zarejes
    trowany-C32357165.html
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-C27460303.html
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-2-2-dci-classi
    c-C29416653.html
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-220-cdi-okular-C40
    47015.html
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-320-3-2-diesel-C34
    822263.html

  • 5. Data: 2014-10-26 17:15:19
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-26 16:31, Kapibara pisze:

    > Trochę tego jest w sprzedaży. Sprawdziłem tylko kilka podstron (a jest
> [...]

    Plotka niesie ze teraz zamiast malowanych w kolor taxi to jaki kolwiek
    kolor obklejają folią. Więc jak trafia do Polski zjeżdża folia i jest
    funki el nówka czarny;]

  • 6. Data: 2014-10-26 17:17:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    megrims wrote:

> [...]
    > VW Passaty. Co się stało z tymi autami, bo jakoś teraz
    > ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

    niemieccy taksiarze poszli po rozum do głowy i zamiast lakierować na
    budyniowo oklejają folią. Potem folię się ściąga i sprzedaje jako nufkie
    sztukie od dziadka co tylko do kościoła

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-10-26 18:10:12
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > VW Passaty. Co się stało z tymi autami, bo jakoś teraz
    > ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

    Panie daję słowo niemiec taki kolor zamówił w fabryce. :)

  • 8. Data: 2014-10-26 23:14:00
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

> [...]
    > taksówkach. Najczęściej MB124 VW Passaty. Co się stało z tymi autami, bo
    > jakoś teraz ich nie widać? Przestali ściągać z Niemiec te auta czy co?

    Przemalowali plastidipem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2014-10-27 00:16:49
    Od: K <...@...c>

    On 26/10/2014 16:15, depros wrote:

> [...]
    >>

    > Plotka niesie ze teraz zamiast malowanych w kolor taxi to jaki kolwiek
    > kolor obklejają folią. Więc jak trafia do Polski zjeżdża folia i jest

    kiedys bylo tak, ze musialy najpierw wyjezdzic jako taksa 250tys, a
    pozniej 300tys km. wtedy szly na sprzedaz. zastanawia wiec, skad
    przebieg 285 czy 215tys. albo po po wymianie dachu, albo handlarzowi
    rozlaczyly sie polkule mozgowe.

  • 10. Data: 2014-10-27 11:31:47
    Od: p...@g...com

    300 tkm to naklepie 3 czarnych braci na taxie w ciągu roku no max dwóch ... później
    zdejmują folie, wymieniają fotel, pedały, mieszek i pchają "łowcom okazji" ... i
    później zali się taki łowca, ze dwuletni Touran to złom, w Audi A6 po roku skrzynia i
    turbina się rozsypała ... największa przebitka jest na premium czyli jak ktoś kupuje
    mietka albo audice od czarnego/tureckiego to chyba tez w Sw. Mikołaja wierzy ...
    paradoksalnie na oplu, fordzie łatwiej wyłapać a na avensis sam bym poległ ...

    P.