  • 1. Data: 2009-03-24 21:17:38
    Temat: Dlaczego ERa olewa klienta
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Dobre pare lat temu to z jakoscia w Erze bylo jako tako, teraz jest
    kompletne dno, bo nawet bramki sms nie potrafia zrobic, zeby dzialala. O
    stronie WWW "przeslodzonej" fleshem nie wspomne.

    Dlatego jako uzytkownik (jeszcze) Ery nie polecam jej nikomu. U innych
    opow na pewno jest lepiej. :)

    p.

  • 2. Data: 2009-03-24 21:21:50
    Temat: Re: Dlaczego ERa olewa klienta
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    A jak nie chcecie zeby ludzie korzystali z bramki to ja zdejmicie ze
    swojej strony, bo wstyd, ze bramka jest a smsa nie da sie wyslac.

    PS. "Gratuluje" super fajnego banera doda mobile.

    p.

  • 3. Data: 2009-03-24 23:34:01
    Od: arek <A...@g...com>

    On 24 Mar, 22:17, perszing <m...@w...pl.pl> wrote:
> [...]
    > stronie WWW "przeslodzonej" fleshem nie wspomne.
    >
    > Dlatego jako uzytkownik (jeszcze) Ery nie polecam jej nikomu. U innych

    Dorosnij/wytrzezwiej/zejdz na ziemie.

    Wszedzie jest tak samo (czyli lepiej tam, gdzie nas nie ma).

  • 4. Data: 2009-03-25 07:43:13
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    arek pisze:

    > Dorosnij/wytrzezwiej/zejdz na ziemie.
    >
    > Wszedzie jest tak samo (czyli lepiej tam, gdzie nas nie ma).

    A tam. Orange potrafilo zrobic porzadna strone WWW i dzialajaca bramke sms.

    p.

  • 5. Data: 2009-03-25 10:16:57
    Od: " wasa20" <w...@W...gazeta.pl>

    Akurat Orange został laureatem konkursu "Najgorsza użyteczność strony WWW w
    roku 2008" , więc specjalnie bym ich nie chwalił :)

    http://zlastrona.org/zlastronafestiwal2008.html

  • 6. Data: 2009-03-25 10:44:59
    Od: "BArTi" <c...@u...op.pl>

    > A tam. Orange potrafilo zrobic porzadna strone WWW i dzialajaca bramke
    > sms.
    >
    > p.

    Spróbuj przez IE, mnie przez firefoxa też ostatnio przestała działać, można
    też gg skonfigurować do wysyłania sms-ów przez bramke ery.

    Pozdrawiam
    cheetah55

  • 7. Data: 2009-03-25 12:01:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " wasa20" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Akurat Orange został laureatem konkursu "Najgorsza użyteczność
    > strony WWW w
    > roku 2008" , więc specjalnie bym ich nie chwalił :)
    >
    > http://zlastrona.org/zlastronafestiwal2008.html

    A kto sponsorowal konkurs ? :-)

    Orange nie jest jeszcze taki zly, Era tez ma pare wad.

    A Flash .. zablokujcie ActiveX i wejdzie na strone Play.

    A propos .. Playowe smartfony to jakos potrafia ich strone
    wyswietlic ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-05-01 13:17:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-25 08:43, perszing pisze:

    > A tam. Orange potrafilo zrobic porzadna strone WWW i dzialajaca bramke sms.

    hohoho to żeś dowalił xD