  • 1. Data: 2009-03-24 20:36:57
    Temat: zprzeniesienie numeru a tansze romowy
    Od: "P" <...@n...com>

    witam

    Posiadam tansze poalczneia i/lub darmowe weekendy w Idei . Działa w tej
    samej sieci - niema problemu.
    Czy dzwoniąc na numer innej sieci, np. Heyah 888* ktory jest przeniesiony do
    Idei, bedą mi zaliczane rozmowy jako w sieci czy nadal poza?

  • 2. Data: 2009-03-24 21:06:26
    Temat: Re: zprzeniesienie numeru a tansze romowy
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-24 21:36, P napisał:
> [...]
    > Czy dzwoniąc na numer innej sieci, np. Heyah 888* ktory jest
    > przeniesiony do Idei, bedą mi zaliczane rozmowy jako w sieci czy nadal

    1. Pomyśl jeszcze raz i sobie odpowiedz sam.

    2. Dzwonisz na numer z puli Heyah ale do pomarańczowej sieci i jeśli
    nich u nich nie jest nic spie@#$% to jakie powinno być naliczanie?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-03-29 18:23:35
    Od: "P" <...@n...com>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    1. Pomyśl jeszcze raz i sobie odpowiedz sam.

    2. Dzwonisz na numer z puli Heyah ale do pomarańczowej sieci i jeśli

    no wiesz... jak powinno być to wiem, tlyko nie zawsze jest tak jak powinno..
    w roznych sprawach.