  • 1. Data: 2011-03-27 08:18:14
    Temat: synchronizacja kalendarza i kontaktów z google w każdym telefonie
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Przy okazji poszukiwania rozwiązania przekopiowania kontaktów do Samsunga
    B2710 z androida znalazłem serwisy umożliwiające synchronizację
    kontaktów/kalendarza przez SyncML np. goosync.com, memotoo.com (w tym drugim
    wykupiłem na miesiąc usługę do testu), w zasadzie do kalendarza jak dla mnie
    wystarczająca jest bezpłatna usługa w goosync, memotoo wykupiłem bo już nie
    chciało mi się szukać darmowej usługi do synchronizacji kontaktów.
    Post zostawiam dla potomnych - aby wiedzieli że do takiej synchronizacji to
    nie tylko android (wiem, wiem, tam aktualizuje się online, w zwykłym
    telefonie ręcznie), może ktoś dorzuci do wątku podobny serwis który umożliwi
    darmowe skopiowanie kontaktów.

  • 2. Data: 2011-03-28 03:47:53
    Od: Michał Lorenc <n...@s...pl>

    Cześć, "Lukasz" <l...@b...net.pl>. Masz klej? To
    cześć.

    > może ktoś dorzuci do wątku podobny serwis który umożliwi
    > darmowe skopiowanie kontaktów.

    Funambol (ew. + wtyczka do thunderbirda), mobical.

    --
    Michał Lorenc
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"