  • 61. Data: 2011-11-21 08:31:13
    Temat: Re: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Powiesz mi, co w nim jest takiego pięknego?

    Przeciez wcale nie musi ci sie podobac...

  • 62. Data: 2011-11-21 08:34:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 08:31:13 +0100, CeSaR napisał(a):

    > Przeciez wcale nie musi ci sie podobac...

    Ale on zdaje sie uwaza, ze musi, zeby moglo sie podobac innym. Ja wobec
    takiej logiki jestem bezradny :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 63. Data: 2011-11-21 14:41:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie
    >piekne
    >i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?
    >http://allegro.pl/1974-chevrolet-monte-carlo-landau
    -i1932807683.html
    >Dlaczego ich miejsce zajely podobne do siebie, pseudoeleganckie, obłe
    >nijakie pudla pozbawione polotu i oryginalnosci?
    >Ach, okrutny swiecie :(

    przyszedl rok 1973, Arabowie oglosili embargo na rope i era takich
    samochodow sie skonczyla :-)

    Zawsze tez mozna wytlumaczyc niechecia do wiejskiego tuningu -
    samochod czy choinka to jest, ze sie tak blyszczy :-)

    Akurat ten jest w miare normalny jak na dzisiejsze czasy - nie wiem
    czym tu sie podniecac :-)

    >(Nie moja aukcja, ja bym go w zyciu nie sprzedal)

    Za to mozesz sobie kupic :-)

    J.