  • 1. Data: 2011-11-14 21:32:09
    Temat: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

    http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

  • 2. Data: 2011-11-14 21:54:03
    Temat: Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 14-11-2011 21:32, Arbiter pisze:
    > Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie
    >
    > http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    32" na przednia szybe? ;]

  • 3. Data: 2011-11-14 22:03:37
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-14 21:54, K pisze:

    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    > 32" na przednia szybe? ;]

    Gdzie Ty widzisz 32"? Bo chyba Ci się pomerdało z następną reklamą TV
    LCD 32"...

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 4. Data: 2011-11-14 22:10:24
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 14-11-2011 22:03, ToM pisze:

    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    > Gdzie Ty widzisz 32"? Bo chyba Ci się pomerdało z następną reklamą TV
    > LCD 32"...

    a to nie jest jedna reklama w sensie ze do tej navi daja ten tv? ;] wez
    powiedz ze to nieprawda.

  • 5. Data: 2011-11-14 22:24:43
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
    > Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie
    >
    > http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    a ktos wie jak wyglada sprawa z innymi mapami w tym modelu?

  • 6. Data: 2011-11-14 23:46:31
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    TomWi napisal:

    > a ktos wie jak wyglada sprawa z innymi mapami w tym modelu?

    W 5070 nie wiem, w 5055 AutoMapa daje sie zainstalowac, trzeba wyedytowac
    jeden klucz w rejestrze WinCE.

    --
    dremka

  • 7. Data: 2011-11-15 00:23:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
    > Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie
    >
    > http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    Taki sobie procek ztcw.
    No i RAMu za mało. Mam Mio Moov 500 z 64MB, brat ma S502 ze 128MB.
    Różnica w działaniu AM jest widoczna po zapchaniu sporą ilością punktów
    POI z Miplo.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-11-15 00:38:53
    Od: TomWi <u...@o...pl>

> [...]
    > No i RAMu za mało. Mam Mio Moov 500 z 64MB, brat ma S502 ze 128MB.
    > Różnica w działaniu AM jest widoczna po zapchaniu sporą ilością punktów

    a bez zapchania spora iloscia POI jest roznica?
    potrzebuje jakas nawigacje wrzucic do schowka w razie w.. a cena lepsza
    niz larka 50.3, wiec kusi

  • 9. Data: 2011-11-15 00:40:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
    > Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie
    >
    > http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki
    Fajnie, szkoda że znów z ładowarką-zagłuszarką (po włączeniu -
    praktycznie każde radio CB zostaje zapchane na +9S szumem)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-11-15 08:06:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie
    >
    > http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/8
    56,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

    Nie wiem jak 5070 ale w poprzednim modelu nawigacji GoClever z Biedronki
    którą kupiłem widoczność ekranu w słońcu była po prostu beznadziejna. Ech,
    żeby to tylko w słońcu - po prostu jak latem jest słońce za chmurami to i
    tak kiepsko widać. Szybko to sprzedałem i kupiłem Mio S502 w którym ekran w
    porównaniu do GoClevera to rewelacja.