  • 61. Data: 2013-08-13 09:10:55
    Temat: Re: Dlaczego wi?kszo?? na tej grupie toleruje trolla?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 12/08/2013 20:31, Edek wrote:

    > strony spójrz na to z innej strony: Andrzej Jarząbek przeczytał
    > mnóstwo książek i zobacz co się z nim stało ;) - o tu jest

    Co się ze mną stało?

  • 62. Data: 2013-08-13 11:34:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 20:31:24 +0200, Ghost wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > http://i1.memy.pl/obrazki/0c6c446828_ale_mu_dojebale
    m.jpg

    Nie zauwazylem.

  • 63. Data: 2013-08-13 11:36:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Po co się tym chwalić?

    Jesli jest to powtarzane po kilka razy do jednej osoby (zwlaszcza z
    ostrzezeniami) to ewidentna manifestacja "wladzy". A wlasciwie jej potrzeby.

  • 64. Data: 2013-08-13 17:46:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 13 Aug 2013 06:15:09 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Po co się tym chwalić?

    Jak sie dziecku daje klapsa w dooo... to sie mowi dlaczego. Moze
    zrozumie

    A.L.

  • 65. Data: 2013-08-13 18:16:28
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Tue, 13 Aug 2013 11:34:10 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Nie zauwazylem.

    Czego Dyzio nie zauważył?

    --
    Edek

  • 66. Data: 2013-08-13 18:46:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Szarym od mżawki świtem Tue, 13 Aug 2013 11:34:10 +0200, Ghost wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Czego Dyzio nie zauważył?

    Nie mam pojecia czego Dyzio nie zauwayl, ale za to wiem, juz na 100%, ze nic
    od Ciebie sensownego nie uslysze.

    Bye.

  • 67. Data: 2013-08-13 19:26:28
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Tue, 13 Aug 2013 18:46:46 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie mam pojecia czego Dyzio nie zauwayl, ale za to wiem, juz na 100%, ze nic
    > od Ciebie sensownego nie uslysze.
    >
    > Bye.

    Dawno mówiłem, że EOT (End Of Topic), ale ty nie chciałeś słuchać. Typowe
    dziecię neostrady. Wróżę Ci świetlaną przyszłość, w programowaniu pralek.

    --
    Edek

  • 68. Data: 2013-08-14 11:56:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Jak sie dziecku daje klapsa w dooo... to sie mowi dlaczego. Moze
    > zrozumie

    Ale Ty nie jesteś ojcem Edka, żeby go wychowywać.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 69. Data: 2013-08-14 18:42:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 09:56:34 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Ale Ty nie jesteś ojcem Edka, żeby go wychowywać.

    Czy nie dosyc tego bicia piany?...

    A.L.