  • 1. Data: 2009-01-15 13:16:52
    Temat: Opis Symbiana dla komórki
    Od: "123" <z...@z...com>

    Szukam opisu Symbiana dla komórki,
    w szczególności dla Nokii E51.

    Jeśli ktoś na coś takiego trafił, to bardzo
    proszę o informację.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-15 14:30:00
    Temat: Re: Opis Symbiana dla komórki
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Szukam opisu Symbiana dla komórki,
    > w szczególności dla Nokii E51.

    A co to jest opis SYMBIANA? Sprecyzuj pytanie.

  • 3. Data: 2009-01-15 14:34:42
    Od: "123" <z...@z...com>

    > A co to jest opis SYMBIANA? Sprecyzuj pytanie.

    Chodzi mi o opis co można robić z poziomu Symbiana
    zainstalowanego w komórce.
    Symbian to systemem operacyjny, obok Windows Mobile
    instalowanego w innych komórkach.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-15 14:43:33
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Chodzi mi o opis co można robić z poziomu Symbiana
    > zainstalowanego w komórce.
    > Symbian to systemem operacyjny, obok Windows Mobile
    > instalowanego w innych komórkach.

    Możesz robić dokładnie to na co pozwalają zainstalowane programy. Sam
    Symbian albo Windows umożliwia jedynie, albo aż, zainstalowanie programów.
    Poszperaj w necie na temat programów pod Symbiana. A jest całkiem sporo, od
    nawigacji począwszy, poprzez słowniki, odtwarzacze, kalendarze itd.

  • 5. Data: 2009-01-15 15:14:20
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "woj" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > programów. Poszperaj w necie na temat programów pod Symbiana. A jest
    > całkiem sporo, od nawigacji począwszy, poprzez słowniki, odtwarzacze,

    + narzędzia do pisania i testowania samodzielnego aplikacji.
    Na początek polecam: http://www.my-symbian.com/
    Przem

  • 6. Data: 2009-01-15 15:35:54
    Od: "123" <z...@z...com>

    Windows umożliwia jedynie, albo aż,

    > + narzędzia do pisania i testowania samodzielnego aplikacji.
    > Na początek polecam: http://www.my-symbian.com/

    Bardzo dziękuję.
    Muszę jeszcze znaleźć jakiś prosty kurs na początek żeby móc skorzystać
    z tego wszystkiego co ta witryna zawiera.
    Pewnie i jakaś podstawowa znajomość Javy też by mi się przydała.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-15 20:06:45
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]

    > z tego wszystkiego co ta witryna zawiera.
    > Pewnie i jakaś podstawowa znajomość Javy też by mi się przydała.

    Napisałeś, że ta witryna jest na początek, ale ja nie mogę tam znaleźć
    podstawowych informacji na temat Symbiana i Javy.
    Jest tam kopalnia wiedzy, ale dla przynajmniej trochę zaawansowanych.
    Zatem gdzie można znaleźć podstawy do Symbiana i Javy dla komórki?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-16 10:40:30
    Temat: Opisy E51, Symbiana Javy
    Od: "123" <z...@z...com>

    Podsumowując, na chwilę obecną przydałyby mi się:
    - opis Nokii E51 nieco szerszy (a może i lepszy:-)
    w stosunku do tego, który klient otrzymuje przy
    zakupie komórki, który, jak wskazują pytania
    na tej grupie, nie zawiera kompletu informacji
    - opis podstaw (dla niezaawansowanych) Symbiana
    (witryna http://www.my-symbian.com/ zawiera
    bardzo dużo informacji, ale żeby z nich skorzystać
    trzeba już coś wiedzieć)
    - opis od podstaw Javy dla komórki

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-17 08:53:35
    Temat: Re: Opisy E51, Symbiana Javy
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
    > - opis podstaw (dla niezaawansowanych) Symbiana
    > (witryna http://www.my-symbian.com/ zawiera
    > bardzo dużo informacji, ale żeby z nich skorzystać
    > trzeba już coś wiedzieć)

    Przypomnij się w czwartek, w tej chwili nie ma mnie na miejscu, sprawdzę
    skąd ściągałem swoje materiały.
    Przem

  • 10. Data: 2009-01-17 09:16:18
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Przypomnij się w czwartek, w tej chwili nie ma mnie na miejscu, sprawdzę skąd
    ściągałem swoje materiały.

    OK. Przypomnę się. Dzięki.

    Pozdrowienia