  • 1. Data: 2009-10-28 20:07:02
    Temat: Do zrobienia cos takiego - podejmie sie ktos?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    http://www.ethernut.de/en/documents/sam-web-radio.ht
    ml
    http://www.circuitcellar.com/AVR2006/winners/DE/AT25
    81.htm

    Do zbudowania było by 40 takich urządzeń.

  • 2. Data: 2009-10-28 20:24:09
    Temat: Re: Do zrobienia cos takiego - podejmie sie ktos?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.circuitcellar.com/AVR2006/winners/DE/AT25
    81.htm

    > Do zbudowania było by 40 takich urządzeń.

    Odpowiedź poszła na priv.
    pozdr.

  • 3. Data: 2009-10-28 21:22:30
    Od: games <g...@g...home.pl>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    > http://www.circuitcellar.com/AVR2006/winners/DE/AT25
    81.htm

    > Do zbudowania było by 40 takich urządzeń.

    Przy 40 sztukach nie oplacalne taniej kupisz gotowe, ale jak bedziesz
    chcial 500 i wiecej to mozemy pogadac.

  • 4. Data: 2009-10-29 07:29:00
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > chcial 500 i wiecej to mozemy pogadac.

    Nie czujesz ducha kapitalizmu!!!

    Podajesz cenę jak za 500 sztuk i tyle.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-10-29 12:14:09
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Nie czujesz ducha kapitalizmu!!!
    >
    > Podajesz cenę jak za 500 sztuk i tyle.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Przy 40 sztukach cena wyjdzie kolo 80-120zl przy 500szt max 50-60zl

  • 6. Data: 2009-10-29 13:24:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > Przy 40 sztukach cena wyjdzie kolo 80-120zl przy 500szt max 50-60zl

    Za wszystkie?

  • 7. Data: 2009-10-29 13:39:23
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    games pisze:
    > Przy 40 sztukach cena wyjdzie kolo 80-120zl przy 500szt max 50-60zl

    ???

    Same elementy będą kosztowały tyle przy maksymalnym uproszczeniu
    urządzenia, a gdzie zasilacz, obudowa, montaż, projekt, badania?

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik

  • 8. Data: 2009-10-29 14:00:57
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Michal Smolnik pisze:

> [...]
    >
    > Same elementy będą kosztowały tyle przy maksymalnym uproszczeniu
    > urządzenia, a gdzie zasilacz, obudowa, montaż, projekt, badania?

    Nie przesadzaj Procesor przy 500sztukach bedzie kosztowal 5 USD a to
    jest najdrozszy element po wyswietlaczu na tej plytce.

  • 9. Data: 2009-10-29 18:36:28
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie przesadzaj Procesor przy 500sztukach bedzie kosztowal 5 USD a to
    > jest najdrozszy element po wyswietlaczu na tej plytce.

    No to rzeczywiście ciekawe jest. Kolega chce sprzedać gotowe urządzenie, na
    profesjonalnej PCB, z obudową zaprojektowaną i zrobioną do tego urządzenia,
    z przystosowanym programem, oraz zyskiem i fakturą za 120 zł , przy 40 szt.
    ? O badaniach na CE to nie wspominam, bo wszyscy rozumieją, że to absurd
    byłby. No to bardzo ciekawe jest. Może kolega podać jakiś namiar do czegoś
    zrobionego już, bo skoro kolega ma takie ceny, to chętnie nawiążę współracę,
    znaczy będę miał zlecenia.

  • 10. Data: 2009-10-29 19:33:35
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    games pisze:

    > Nie przesadzaj Procesor przy 500sztukach bedzie kosztowal 5 USD a to
    > jest najdrozszy element po wyswietlaczu na tej plytce.

    Policzmy.

    Biorę maksymalną cenę podaną przez Ciebie. Skoro zacząłeś, liczę w USD:
    40 szt: 120 zł = 40 USD
    500 szt: 60 zł = 20 USD

    - procesor: hipotetyczny armowaty, zawiera MAC i RAM (8/5 USD)
    - wyświetlacz: 2x16 znaków (6/4 USD)
    - PHY: DP83848 (6/4 USD)
    - RJ45 mag: (3/2 USD)
    - DAC: TDA1545 (2/1 USD)
    - wzmacniacz audio : TDA7386 (4/2 USD)
    - buck+indukcyjności: (4/2 USD)

    To już daje odpowiednio 33 i 20 USD.
    Ceny komponentów liczę bardzo lekko (sam chciałbym za tyle kupować!) i
    bez kosztów transportu. Netto.

    Nie policzyłem jeszcze wielu elementów hardware, jak PCB, radiator,
    zasilacz, klawisze i innych wspomnianych przeze mnie w poprzednim poście.
    Nie liczyłem w ogóle robocizny projektanta, programisty i montera.

    Nie chcę udowodnić że niedasię, ale denerwują mnie takie niepoważne
    "wyceny".

    Realna cena tego urządzenia - robionego na miarę, z odpowiedzialnością
    że urządzenie powstanie w zadanym terminie i w ustalonej cenie, z
    deklaracją zgodności CE, z okresem gwaracji, które wygląda estetycznie i
    jest odpowiednio trwałe będzie według mnie kilkakrotnie większa niż
    podana przez Ciebie.

    Jeśli potrafisz to zrobić w zadeklarowanych cenach - chętnie poznam
    założenia Twojego projektu. Z takimi cenami można iść na wojnę z
    Chińczykami!

    Pozdrawiam,
    Michał