  • 1. Data: 2009-10-28 21:35:15
    Temat: projektor multimedialny
    Od: "Jola" <j...@o...pl>

    Czy ktoś zna projektor: http://tinyurl.com/yzmrudl ?
    (sharp_pgf262x). POlecono mi go w jednym ze sklepów, jako wiernie oddajacy
    kolory i mimo, że DLP pozbawiony efektu tęczy.
    MA być do prezentacji biurowych (to głóne zadanie), ale od czasu do czasu
    (okazyjnie)jakis film lub zdjęcia z komputera/aparatu wypada wyświetlić. Może
    mi ktoś pomóc i napisać kilka słów o tym projektorze ? Budżet jest do 4000 zł,
    ze wskazaniem na mniejniż 4000. Może inny projektor ? Myślę jeszcze o Optoma
    EP726i lub BenQ MP 724.

  • 2. Data: 2009-10-28 23:09:55
    Temat: Re: projektor multimedialny
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Jola wrote:
> [...]
    > projektorze ? Budżet jest do 4000 zł, ze wskazaniem na mniejniż 4000.
    > Może inny projektor ? Myślę jeszcze o Optoma EP726i lub BenQ MP 724.

    Kazdy projektor dlp z jednym czipem dlp ma efekt teczy. Nie przeskoczysz
    tego.

    Tmek

  • 3. Data: 2009-10-29 11:42:08
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    Tmek pisze:
    > Kazdy projektor dlp z jednym czipem dlp ma efekt teczy. Nie przeskoczysz
    > tego.

    Tak, ale w niektórych projektorach częstotliwość z jaką zmieniają się
    kolory jest tak duża, że trudno zauważyć ten efekt.

  • 4. Data: 2009-10-29 13:15:29
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Virus_7 wrote:

    > Tak, ale w niektórych projektorach częstotliwość z jaką zmieniają się
    > kolory jest tak duża, że trudno zauważyć ten efekt.

    To czy zauwzasz czy nie zaleze w duzej mierze od osobistego postrzegania
    takich rzeczy, Jedni tego nie widza do czasu az sie dowiedza ze cos takeigo
    istnieje, inni traktuja obojetnie a jeszcze inni widza i ich wkurza.

    pozdro
    Tmek

  • 5. Data: 2009-10-29 18:46:30
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Tmek wrote:
    > Jedni tego nie widza do czasu az sie dowiedza ze cos takeigo
    > istnieje, inni traktuja obojetnie a jeszcze inni widza i ich wkurza.

    A jeszcze inni nie widzą nawet jak się dowiedzą, ale wkurza ich że
    istnieje ;)

    Mirek.

  • 6. Data: 2009-10-29 22:57:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jola pisze:

    > Czy ktoś zna projektor: http://tinyurl.com/yzmrudl ?
    > (sharp_pgf262x). POlecono mi go w jednym ze sklepów, jako wiernie oddajacy
    > kolory i mimo, że DLP pozbawiony efektu tęczy.

    Popatrz tutaj:
    http://www.projectorcentral.com/Sharp-PG-F262X.htm

    Efektu tęczy przy 1 przetworniku DLP się nie zlikwiduje całkowicie,
    natomiast tutaj jest akurat bardzo znikomy (bo aż 3x prędkość kółka
    kolorów).

    Natomiast o wiernym oddawaniu kolorów w DLP to można dłuugo dyskutować.
    Tyle że do prezentacji to raczej mało ważne. A do kina domowego i tak
    się nie nadaje (z taką rozdzielczością, słabym kontrastem i brakiem lens
    shifta).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/